Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen het nieuwe Haarlem

Gestart door Samoth, maart 31, 2019, 11:56:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Samoth

Ohhh, wat een narigheid. Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Als je een andere keer nog eens voor familiebezoek naar het Hoge Noorden komt en ook wat niet familiegelieerde afleiding zoekt, bericht me dan gerust. Beterschap voor nu.

Jan H

Ik ben er zaterdag ook bij in Groningen. Ik ben van plan een tasje gezelligheid mee te nemen, dus het zal een prettige avond worden.

Stevie1992

Ze willen morgen nog steeds regen hier (niet dat je daar van op aan kunt, ik keek gister naar de regen terwijl de weer apps vonden dat het alleen bewolkt was) dus een paraplu of ander mechanisme om droog te blijven is misschien handig. Al kun je natuurlijk altijd een mooie Groningen paraplu kopen hier  ;) Maar we hopen gewoon dat het droog is als wij buiten zijn
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

* AceVentura legt de paraplu klaar

:cheerleader: Nog maar 1 nachtje slapen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb net de route voor m'n wereldreis naar Groningen bestudeerd. Voor wie ook met de auto komt: Pas op, een deel van de N7 (zuidelijke deel van de ringweg om Groningen) is afgesloten, de omleiding is om de ringweg gewoon helemaal (nou ja, driekwart  ::) ) rond te gaan. Het parkeren bij ikea is daardoor voor mij erg onhandig.

Als alternatief heb ik de P+R Hoogkerk gevonden, die is hier: https://www.openstreetmap.org/?mlat=53.19814&mlon=6.51199#map=18/53.19814/6.51199
Daar kan je gratis parkeren en voor 6 euro brengt de bus je in ca. 15 minuten naar het station waar we afgesproken hebben.

Tot morgen :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Citaat van: AceVentura op juli 19, 2019, 11:33:17 AM
Ik heb net de route voor m'n wereldreis naar Groningen bestudeerd. Voor wie ook met de auto komt: Pas op, een deel van de N7 (zuidelijke deel van de ringweg om Groningen) is afgesloten, de omleiding is om de ringweg gewoon helemaal (nou ja, driekwart?  ::) ) rond te gaan. Het parkeren bij ikea is daardoor voor mij erg onhandig.

Als alternatief heb ik de P+R Hoogkerk gevonden, die is hier: https://www.openstreetmap.org/?mlat=53.19814&mlon=6.51199#map=18/53.19814/6.51199
Daar kan je gratis parkeren en voor 6 euro brengt de bus je in ca. 15 minuten naar het station waar we afgesproken hebben.

Tot morgen :wave:

Je kunt voor de Ikea gelukkig ook gewoon beneden langs, maakt het alleen nog iets toeristischer ;) maar voor veel mensen zullen de P+R makkelijker zijn, vooral omdat die aan de snelwegen liggen. Voor de mensen die door de polder komen kun je ook deze nemen: https://www.transferiumparkeren.nl/groningen/haren

Dat kaartje van 6 euro is trouwens met 5 personen te gebruiken, dus als er meer mensen zijn die p+r gebruiken kunnen jullie misschien daar afspreken en gezamenlijk richting stad (en eventueel terug, maar dat ligt eraan wanneer iedereen weer wil vertrekken)
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Goed dat je het zegt van dat buskaartje. Op de website was voor mij niet duidelijk of ze bedoelde dat je maximaal 5 kaartjes kon kopen (a 6 euro) of dat je met 1 kaartje met 5 personen kon reizen.

Voor wie interesse heeft om vanaf de P+R samen te reizen: Ik verwacht daar rond 11:00 te zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik kom lekker met de grote blauwe snelbus rechtstreeks uit Emmen, en stap zo ongeveer pal achter de kont van het peerd van Ome Loeks uit. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik hoor net op de radio dat KNMI een code geel heeft gegeven voor morgen middag:
https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/groningen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Ik kom denk ik toch! Reis dan zelf via p+r haren en zal wel al vroeg weer weggaan (heb rond 4 uur weer op die p+r afgesproken) :)
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Ivm. het weer laat ik deze meeting toch aan me voorbij gaan. Ze verwachten hagel, onweer en windstoten precies in de tijd dat we buitenactiviteiten willen doen (13:00-21:00).

Sorry voor de last-minute afmelding, en alsnog veel plezier voor wie wel gaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Helaas ben ik er door de slechte weersvoorspellingen er ook niet bij, toch wens ik iedereen een toch nog een mooie dag die gaat en hoop dat de weersvoorspelling meevalt.

Jann

Nadat ik gister nog zo laat melde dat ik wel wilde komen twijfel ik nu toch aangezien de weersverwachting echt heel slecht is, sorry!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Stevie1992

 :'( ah kom op, we kunnen ook binnen leuke dingen doen of gewoon ergens gaat zitten en praten als het regent

Plus dat het buienradar zelfs al verschoven is naar 2 uur en overal staat Mogelijke onweer, dus helemaal niet zeker (gezien het de Hondsrug ook nog wel eens gewoon afglijdt)
I need no reasons, I simply.. am