Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen het nieuwe Haarlem

Gestart door Samoth, maart 31, 2019, 11:56:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Misschien kunnen we op een andere dag alsnog doen wat we van plan waren?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Als ik hier gewoon screenshots kon plaatsen kon ik laten zien dat het nu alweer verandert is. Is volgens berichten om 1 uur alweer droog en daarna pas om 5 uur weer even.
I need no reasons, I simply.. am

Samoth

Als ik het zo lees, dan komt er bijna niemand meer. Alleen de noorderlingen zelf. Misschien dan toch maar beter te annuleren en een andere keer te organiseren. Als Teal's Tracks, Stevie en Edewecht dat ook okay vinden?

Stevie1992

Schijnbaar heedt iedereen zn zinnen er al op gezte.. dus ja wat kan ik er dan nog aan doen (behalve balen dat ik alweer verlof heb en dus volgende keer misschien alsnog niet mee kan vanwege werk en uren).

Ik vind dat het best had gekund, we hoefden niet buiten te zijn, we konden ook gewoon gezellig ergens zitten als het regende (plus dat die hagel niet eens hier voorspeld wordt en die code geel voor het hele land is). Maarja....
I need no reasons, I simply.. am

Samoth

Ik zit ook wel een beetje in dubio nu. Ga ik wel naar Groningen, omdat mensen misschien niet hebben gelezen dat er zo weinig mensen komen en annuleren nu flink overwogen wordt, of laat ik het (ook) maar gewoon zitten? Ik denk dat ik het eerste maar doe en dan zie ik wel of ik Remy op het Stationsplein zit. Dan ga ik alsnog wel in de stad een stroopwafel eten en wat drinken, ik vermaak me wel. Wel zal ik vanmiddag het Pannenkoekenschip maar even bellen, want reserveren 'moet' bij minimaal 7, ik reserveerde voor ach, maar zoals het nu lijkt mag ik God op mijn blote knietjes danken als we (mezelf incluis) de helft halen. Ik spuw mijn gal ook maar even nu, want dit is precies wat me zo frustreert als (Oost)Groninger. Zelf regel ik vanalles (tot aan overnachtingen aan toe), wring me in allemaal bochten, doe mijn best en reis minimaal het halve land door (en dat doe ik allemaal zelf, er is niemand die me daartoe verplicht, daar ben ik me terdege van bewust) om elders te komen, maar als er eens wat in Groningen georganiseerd wordt, dan haakt men massaal -en nu ook nog eens op het laatste moment- af. Ik oordeel echt niet over de redenen van mensen, om in het Groningens te blijven "Elk en ain is aig'n boas". Maar ik ben wel wat triestig. Past mijn gemoed dan wel weer bij het weer. Wat overigens -as i write this- nu flink aan het opklaren is.


AceVentura

Als ik het zo zie komt wat ik vanmorgen hier gehad heb nu richting Groningen, dus je hebt met het weer nog wat tegoed ::)
Kijk maar op https://knmi.nl

Ik snap jouw/jullie frustratie wel, jullie hebben hier veel tijd en moeite in gestoken. Dit is simpelweg overmacht, het weer kan je niet sturen en tot gisteravond leek er ook niets aan de hand. Het is natuurlijk moeilijk vooruit te kijken, maar je moet een keuze maken op basis van wat je op dat moment weet, en weet dat dit ook geen makkelijke keuze is geweest. Mede daarom vind ik het jammer dat je het generaliseert tot "ze willen niet naar Groningen komen" want dat is -in ieder geval voor mij- zeker niet het geval, met deze verwachting had ik ook niet naar een bijeenkomst hier om de hoek gegaan.

Hopelijk maken jullie er toch nog een klein(er) feestje van.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Citaat van: AceVentura op juli 20, 2019, 12:15:04 PM
Mede daarom vind ik het jammer dat je het generaliseert tot "ze willen niet naar Groningen komen" want dat is -in ieder geval voor mij- zeker niet het geval

Ik heb gezegd dat ik wat gefrustreerd was door de vele -last minute- afmeldingen. Die frustratie was er, niet meer, niet minder. Dat jij woorden gebruikt die ik nooit heb gesproken en zegt dat ik generaliseer, is een oordeel en mening van jou en die mag je prima hebben. Net als dat jij het overmacht vond dat je niet kwam.

Wat dingen die ik gepland had, heb ik moeten annuleren/wijzigen. Dat vond ik even klote. Maar gelukkig kon ik snel de knop omzetten en het fijn hebben met de mensen die er wél waren, in plaats van blijven hangen in frustratie. Dat zie ik als persoonlijke groei. Dus zowaar heb ik vandaag wat zelftrots getankt. Én heerlijk gewandeld en gekeuveld met Stevie, Edewecht en Teal's Track onder prima weeromstandigheden, een uurtje gescholen op een terrasje met een parasol als regenvanger onder het genot van een pot groene thee en een plak wortelcake, de Martinitoren beklommen en genoten van toerist in eigen stad zijn en een puike dag met tof gezelschap. :hart1:



AceVentura

Citaat van: Samoth op juli 20, 2019, 09:35:42 PM
Ik heb gezegd dat ik wat gefrustreerd was door de vele -last minute- afmeldingen. Die frustratie was er, niet meer, niet minder. Dat jij woorden gebruikt die ik nooit heb gesproken en zegt dat ik generaliseer, is een oordeel en mening van jou en die mag je prima hebben. Net als dat jij het overmacht vond dat je niet kwam.
Zo is je bericht wel bij mij over gekomen, ik vind het fijn te lezen dat je het niet zo bedoeld hebt. En nogmaals, ik begrijp ook je frustratie uit keren dat ik iets georganiseerd heb en mensen zelfs zonder afmelding wegblijven of zo laat afmelden dat je voor Ace met de korte achternaam staat te wachten.

Citeer
Wat dingen die ik gepland had, heb ik moeten annuleren/wijzigen. Dat vond ik even klote. Maar gelukkig kon ik snel de knop omzetten en het fijn hebben met de mensen die er wél waren, in plaats van blijven hangen in frustratie. Dat zie ik als persoonlijke groei. Dus zowaar heb ik vandaag wat zelftrots getankt. Én heerlijk gewandeld en gekeuveld met Stevie, Edewecht en Teal's Track onder prima weeromstandigheden, een uurtje gescholen op een terrasje met een parasol als regenvanger onder het genot van een pot groene thee en een plak wortelcake, de Martinitoren beklommen en genoten van toerist in eigen stad zijn en een puike dag met tof gezelschap. :hart1:
Fijn dat jullie er ondanks het weer en de afmeldingen een mooie dag van hebben kunnen maken :cheerleader: :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Hoe dan ook - zij die niet mee waren weten niet wat zij gemist hebben:

- een oversteek over het regenboogzebrapad
- een bezoek aan de Folkingestraat, uitgeroepen tot leukste straat van 2014
- een rondje langs de typisch groningse grachten ...diepen!
- een intiem moment bij het theehuisje in de Prinsentuin, onder de parasol die dus ook beschermde tegen de regen, het enige buitje die middag. En waarom 'intiem'? We pasten met ons vieren precies onder één regenscherm
- een klimpartij over smalle wenteltrapjes naar bovenin de Martinitoren
- een demonstratie klokluiden door Edewecht
- het grootse uitzicht over Stad en Ommeland
- een heerlijke burger bij 'Wereldburgers' (even reclame maken) waar je allerhande biologische en 100% verantwoorde burgers (en meer) kunt eten, desgewenst vegetarisch of veganistisch.

en meer!

Teal's Tracks, Samoth, Stevie en Edewecht hebben dit in ieder geval niet gemist :D

Dankjewel Samoth en Stevie voor de organisatie!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat ziet er inderdaad uit als een zeer geslaagde dag :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hopelijk ben ik eens een keer weer in good old Grunn  :hart1:  als er weer iets georganiseerd  wordt.