Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

overzicht pride walks/parades

Gestart door Jan H, april 23, 2019, 08:15:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: NobleArrow op juli 26, 2019, 09:57:26 PM

Morgen is Pride Walk in Amsterdam. Misschien wat laat, maar gaat daar iemand van hier zijn? Ik loop mee met de "LGBTI People of Faith for Diversity" club.


zie in ditzelfde topic:

Citaat van: Amber op juli 22, 2019, 10:13:35 PM

Wie is er zaterdag bij de pride walk in Amsterdam? Misschien leuk om af te spreken bij het homomonument om 11:00 (de walk begint 12:00) of al wat eerder op CS? Ik ben er sowieso bij met een ace vlag, dus lekker herkenbaar als het goed is!

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

...en nu kom ik net terug van het alllllereerste Regenboogfestival dat ooit in de geschiedenis van Emmen is gehouden. Het feestgedruis gaat nu nog door, maar ik maak het zelden zo laat.
Maar ik ben wel heel blij dat ik gegaan ben. Niet in de laatste plaats omdat ik persoonlijk weer een stap heb gezet: in mijn eigen woonplaats in mijn lange rok en 'asexual and alive'-shirt meegedaan. (T.z.t. zal ik hier ergens een fotootje plaatsen.)
Verder was/is de sfeer fantastisch en hebben de Emmenaren ook eens kunnen zien hoeveel lhbt-ers er eigenlijk in hun woonplaats rondlopen. Vandaag zag je er veel hand-in-hand, vandaag was het in ieder geval o.k. En nu op weg naar een Emmen waar je altijd hand-in-hand kunt lopen, met wie dan ook. Het begin is er! :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Mooi dat je zelf ook weer een stap hebt gezet, en zo ook in je eigen woonplaats steeds meer jezelf kan zijn :klap:

Hopelijk volgen er nog veel regenboogfestivals in Emmen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vic13

Zijn er mensen die naar de pride in Zwolle gaan? Ik overweeg te gaan aangezien ik dit jaar nog bij geen één pride ben geweest  :78:  :ange:

Edewecht

Pride Zwolle staat op mijn kalender. Volgens mij kan ik dan wel. Maar ik weet het niet zeker, want mijn kalender hangt in de keuken, en ik heb nu mijn poes op schoot, dus...

Nader bericht volgt ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bij mij valt het aantal prides waar ik aan deelgenomen heb dit jaar ook wat tegen, dus misschien sluit ik Zwolle ook wel aan. Het ligt er een beetje aan wat er met andere plannen gebeurd of ik daadwerkelijk kan die dag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Edewecht op augustus 10, 2019, 09:56:00 PM
Pride Zwolle staat op mijn kalender. Volgens mij kan ik dan wel. Maar ik weet het niet zeker, want mijn kalender hangt in de keuken, en ik heb nu mijn poes op schoot, dus...

Nader bericht volgt ;)

Nee dus. Ik heb dan al iets anders. Voor wie wel gaat: Happy pride!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koloios


AceVentura

Ik dacht dat we het pride seizoen inmiddels wel gehad hadden, blijkbaar niet :cheerleader:

Rotterdam is voor mij vrij dichtbij dus ik zal waarschijnlijk pas laat kiezen of ik werkelijk ga. Weet iemand meer over de startplek, route en parkeren voor de pride walk?

Latere toevoeging:
Inmiddels wat info gevonden: https://rotterdam-pride.com/pride-walk/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Koloios op september 23, 2019, 11:15:58 AM

Iemand die dit weekend nog naar de Pride Walk in Rotterdam gaat?


Ik had dit op mijn kalender staan. Maar op dezelfde dag houdt mijn werk Open Dag... mijn aanwezigheid is dan gewenst, ook i.v.m. een muzikale bijdrage.
Maar misschien kan ik daar dan wel een 'proud' liedje zingen. Ben er gek genoeg voor. :dance:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

_marga_

Citaat van: Koloios op september 23, 2019, 11:15:58 AM
Iemand die dit weekend nog naar de Pride Walk in Rotterdam gaat?
ik ben wel van plan om naar rotterdam pride te gaan

Stevie1992

I need no reasons, I simply.. am

Jan H

Ik ben vanmiddag na de regenbuien naar het schouwburgplein gegaan waar een feest was met veel hiphop en wat dansende drags. Er was een goede feestelijke en enthousiaste sfeer die duidelijk maakte dat de LBGT comunity er stond. Onderweg had vier cakes gekocht in de albert heijn en daar aangekomen heb ik de cake gesneden en er visite kaartjes met informatie over aseksualiteit tussen gedaan. Zodoende kregen de mensen een plakje cake op een kaartje met informatie. Dat leverde best verschillende reacties op. De eerste vrouw zei aseksualiteit, dan ben je een autist zeker. Uhh nee dus, dus gelijk maar uitgelegd dat seksualiteit geen autisme is en visa versa. Een ander gesprek was met een jonge dame die aan het uitzoeken was waar ze precies in het grijze spectrum zit, dat vond ik een leuk gesprek ik kreeg er een hug bij. Ook was er iemand die in eerste instantie de cake weigerde maar toen ze zag dat het over aseksualiteit ging het graag aannam en driemaal excuses aanbood om daarna te vertellen dat ze een aseksuele vriendin heeft. Dit was ook een heel leuk gesprek. Ook kwam ik een oude huisgenoot tegen waarmee ik op kamer gewoond heb wat ook leuk was. Deze gesprekken maakte er echt een leuke middag van, ik heb ervan genoten.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler