Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

overzicht pride walks/parades

Gestart door Jan H, april 23, 2019, 08:15:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stevie1992

I need no reasons, I simply.. am

Vleermuis

Op 2 november wordt in Almere de eerste Winter Pride georganiseerd. Het evenement begint om 14.00 uur op het Stationsplein (Almere CS) en duurt tot 17.00 uur.

Edewecht

Lekker half-bloot door de natte sneeuw, brrr! >:D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vleermuis

Citaat van: Edewecht op oktober 27, 2019, 07:54:15 PM
Lekker half-bloot door de natte sneeuw, brrr! >:D

Nou, geen natte sneeuw gezien en ook geen half blote mensjes. De opkomst viel niet tegen. Ik was wel de enige asexueel, maar ik heb mijn net aangeschafte Ace vlag goed laten zien en er zelfs wat vragen over gehad. Het is best leuk om op zaterdagmiddag in optocht door het drukke winkelcentrum van Almere te lopen en mensen zich te zien vergapen aan Mister Leather 2020 en Mister international Bear (beiden waren niet onaardig om te zien) en talrijke Transgenders. Aan het eind zijn het regenboogzebrapad en het enige transzebrapad in Europa officieel geopend door de loco-burgemeester van Almere.

AceVentura

Dat klinkt als een geslaagd evenement :cheerleader:

Mijn ervaring is ook dat als je met een Ace vlag loopt er vanzelf wel vragen komen omdat mensen de vlag niet herkennen, Het heeft mij altijd wel goede gesprekken opgeleverd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler