Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Student 24 zoekt Aseksuelen uit/in de buurt van Hoorn

Gestart door lizzzzzk, mei 09, 2019, 04:19:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lizzzzzk

Hoi!

Ik ben het een beetje zat geworden om in de 2 bijna 3 jaar dat ik weet dat ik Ace ben nog NIEMAND anders ken/heb ontmoet die ook Aseksueel is, vandaar dit initatief. Dus hoor ik hier graag wie allemaal uit de buurt van Hoorn (of in Hoorn ofcourse) wilt ontmoeten voor koffie of whatever zodat ik mijn kring kan uitbreiden! :highfive1:
Mocht het van belang zijn ik ben student, 24 jaar,1.85 cm lang, vrouw en een nerd/geek :P
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Roosx

Hoi! Ik woon helaas niet in de buurt van Hoorn, maar in Limburg. Ben wel vaak in Utrecht te vinden aangezien ik daar heb gestudeerd. Ben 28 en afgestudeerd dierenarts.
Mega nerd/geek hier ook. Vooral Disney, Marvel en alles wat met musicals te maken heeft

Lordkiwii

Hoi! Ben nieuw hier! Zelf ben ik nog een beetje... Unsure hoe ik me identificeer maar Ace komt het meest in de buurt op het moment. Ik ken verder ook niemand die ace is (voor zover ik weet) ik kom uit Schagen dus redelijk in de buurt. Zin om misschien contact te hebben en misschien een keer af te spreken?
Groetjes, Noortje