Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zijn er ook succes verhalen?

Gestart door Ulala, mei 11, 2019, 11:16:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ulala

Tempesta

Wat fijn om te horen! Zo kan het natuurlijk ook. Ik herken mezelf in wat je zegt: tof werk, goeie band met de (overgebleven) familie, een paar echte vrienden, en een passie/hobby dat me veel plezier brengt. In principe heb je niet meer nodig op gelukkig te zijn. Wat fijn dat je omgeving er niet vreemd over doet  :)
My mouth is a graveyard of words that died on my lips.

AASS

 :D precies mijn gedachte, alleen ben ik al iets ouder.

tot welke leeftijd ongeveer zonder al te vreemde reactie of steeds vervelende vragen. Nou ik herinner me niet precies meer,
tot 23 of 25 het is eigenlijk heel geleidelijk gegaan, Was voor mij nog zorgeloos.  (maar misschien heeft het ook te maken met hoe je eruit ziet.
ik heb een beetje een baby face, waardoor ik jonger geschat word dan ik ben.)
Pas rond mijn 27ste/28ste werden de vragen vervelender, maar dat kwam omdat al mijn vrienden allemaal kinderen om me heen kregen.

Maar ik heb me het ook nooit echt van aangetrokken en soms voelt het nog steeds vreemd dat mijn vrienden kinderen hebben (ze komen bij me over dat ze tiener moeders zijn, puur gevoel).
Voor mij voelt de leeftijd (gelukkig nog een twintiger, wie weet wat er gebeurd als ik 30 word). Nog geen groot verschil toen ik nog 18 ben. (In NL, in buitenland is nog erger).

Ulala

AASS

Dan zit ik nog wel even safe :D aangezien ik ook nogal een baby face heb. Op mijn werk heeft een patiënt dat zelfs al eens gezegd. Onlangs was ik op een lezing over eten doorheen de geschiedenis en de man die de lezing gaf sprak me aan met: normaal laat ik geen minderjarige toe tijdens mijn lezigen maar voor één keer is het goed. Ik heb hem nadien verteld dat ik 21 was, waar hij erg van schrok.

Ik hoop dat ik het ook van me kan afzetten als ik regelmatiger gestoord word door vragen over mijn liefdesleven. (Dat moet wel lukken, denk ik)
My mouth is a graveyard of words that died on my lips.