Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Geannuleerd: 13 en 14 juli Nijmegen

Gestart door Martine, juni 02, 2019, 05:09:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine

Vanaf 13 juli is er de 4daagse in Nijmegen.

Er zijn 2 evenementen die ik organiseer: eentje op 13 juli in de late namiddag en de 14e juli nog een ontbijtje in Nijmegen samen.

Een ace vriend heeft me hierop gewezen. Het lijkt me leuk.

Wie heeft zin om er ook bij te zijn?

Bedankt om je in te schrijven op:
https://www.meetup.com/Ghent-Asexuality-Meetup/
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Waalwijker

Ha het leukste festival in Nederland
Ik ben er bij :highfive1:

Somebody someome

13 juli ben ik er bij als ik geen andere verplichtingen heb. Ik woon in Nijmegen Zwanenveld dus lekker op fietsafstand. Heb wel zin in muziek en lekker drankje.

Met een dichtbij waarschijnlijkheid grenzende hopelijkheid
Zeg ik dat ik er bij ben.

Martine

*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Citaat van: Somebody someone op juni 07, 2019, 04:05:06 PM
13 juli ben ik er bij als ik geen andere verplichtingen heb. Ik woon in Nijmegen Zwanenveld dus lekker op fietsafstand. Heb wel zin in muziek en lekker drankje.

Met een dichtbij waarschijnlijkheid grenzende hopelijkheid
Zeg ik dat ik er bij ben.

Leuk :)
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Oz


Nog een hier.

De laatste bijeenkomsten waren geweldig, dus doe ik weer mee.

Martine

Citaat van: Oz op juni 08, 2019, 05:08:02 PM

Nog een hier.

De laatste bijeenkomsten waren geweldig, dus doe ik weer mee.
:) :klap:
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Wie heeft er nog zin om naar  de vierdaagse te gaan?
Schrijf je in via
https://www.meetup.com/Ghent-Asexuality-Meetup/

*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Edewecht

Ik heb vijf jaar in Nijmegen gewoond. Goede tijd, fijne stad!
Maar tijdens de vierdaagse zorgde ik altijd dat ik de stad uit was. ;D
Mij zul je dus niet zien...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

LittleMary

Ik speel de 13e met mijn band om 19u op de Ramblas! Heb verder al een beetje mijn eigen programma, maar mochten jullie zin hebben in een beetje rock, wees welkom om te komen luisteren!  :headbang:

Somebody someome

Little Mary ik ben metal head dus met of zonder meeting kom ik denk wel kijken

LittleMary

Citaat van: Somebody someone op juni 18, 2019, 07:44:01 PM
Little Mary ik ben metal head dus met of zonder meeting kom ik denk wel kijken

Hee, leuk! Maar ook al hou ik van die :headbang: dinges, het wordt geen metal hoor ;)

Oz



Tot mijn grote spijt zal ik er niet bij zijn.

Martine

Hoi, uiteindelijk heeft er zich maar 1 iemand ingeschreven voor deze activiteit waarbij ik deze activiteit dus annuleer. Jammer. Het mooie Nijmegen ontdek ik wel een ander keertje.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

Jammer dat er te weinig animo is.
Nijmegen vind ik best een leuke stad. Ik ben er een paar keer geweest met de meetings die we daar hadden, dan ging ik wat eerder om even de stad in te kunnen. Nijmegen tijdens 4-daagse is wat mij betreft no-go area met die drukte ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler