Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

a sexueel en spiritueel

Gestart door charlie1972, juni 27, 2019, 12:28:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

charlie1972

Hallo ik ben nieuw op dit forum maar ben erg blij met wat ik allemaal lees, zo herkenbaar.

Wel ben ik nieuwsgierig naar iets wat ik eigenlijk nergens terug vind hier op het forum en waarvan ik me afvraag of er meerdere dit herkennen.

Ben zelf nogal spiritueel aangelegd ( geloof in energiƫn en in meerdere levens etc etc ) niet dat ik een zweverig type ben maar ik houd me gewoon meer bezig met de natuur en alles tussen hemel en aarde
Dat is ook een gedeelte waarom seks voor mij totaal niet aantrekkelijk is. Ik zie het nut er niet van in ...ook omdat ik er totaal geen behoefte aan heb maar ja ik denk dan altijd dieren hebben toch ook alleen seks om zich voort te planten en daarna niet meer :-) dus waarom zou dat bij mensen ook niet zo kunnen zijn ? Ik heb ook geen kinderen omdat ik die behoefte ook niet heb maar seks dat doet me echt niks en ik moet er ook echt niet aan denken. Ik kan me ook zo ergeren dat films altijd wel een seks scene moet hebben dan denk ik ...wat voegt dit gekreun nou toe? Ook programma's op tv het gaat vaak alleen maar over seks en als je het dan niet vaak genoeg doet of krijgt dan spoor je niet! Waarom wordt seks toch zo belangrijk gemaakt..en letterlijk door je strot geduwd? Waarom mag een mens niet zelf bepalen of hij seks wil of niet zonder dat daar raar naar gekeken wordt of dat je voor gek wordt verklaard. Als je geen seks hebt dan zal je relatie wel niet goed zijn bla bla bla....ik denk dus meer in de zin van iedereen is hier op aarde met een eigen plan en voor de 1 is dat voortplanten en seks hebben en voor de ander niet...kan toch? Word zo moe van dat seks overal bijgehaald wordt...alsof er zonder seks geen leven is en je niet kunt genieten... nou ik geniet meer zonder seks want ik zie seks echt als een noodzakelijk kwaad als je kinderen wil...en gelukkig wil ik die dus ook niet. Maar waarom bemoeien mensen zich met anderen als die geen seks willen? Seks is ontspannend...zoals 1000 andere dingen.....seks verdiept je relatie.....zoals 2000 andere dingen...altijd maar seks seks seks ben ik nou de enige die zich daar zo aan stoort?

Sorry dit is mijn eerste post en ik moest het even kwijt ...loop hier al jaren tegenaan...groetjes charlie ( vrouw 47 )