Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN meeting Utrecht 2019

Gestart door J Mosmas, juli 31, 2019, 04:16:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J Mosmas

Hallo Allen!

Ik weet dat er eigenlijk al een topic over is, maar ik vond het tijd om het vuur rond deze meeting weer een beetje aan te wakkeren.

Zoals sommigen van jullie misschien al weten is er 5 t/m 10 Augustus een internationale Aven meeting in Utrecht. Nou ben ik zelf erg enthousiast over deze meeting (mede door het feit dat het in mijn favoriete stad plaatsvindt) en lijkt het mij gaaf om er met een groep heen te gaan!

De precieze plek waar iedereen elkaar treft is mij nog onduidelijk, maar misschien dat iemand op dit forum daar meer van afweet. (Zo ja, dan hoor ik dat graag!) Wel weet ik dat er meerdere activiteiten zijn gepland door de internationale groep. (Zie hieronder) Naast deze activiteiten kunnen we uiteraard ook ons eigen plan trekken en de stad verkennen. Ik heb er zelf zo'n 4 jaar gewoond, dus kan ik jullie alle leuke plekjes laten zien.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuesday 6th - some are taking a day trip to Rotterdam
Wednesday 7th - some are taking kayak tours 9:30am-14:00
Thursday 8th - breakfast, big lunch picnic at Julianapark, possibly Monster Quest walking tour, bar in the evening
Friday 9th - breakfast, lunch picnic at Wilhelminapark, walking through Medieval Utrecht, bar in the evening
Saturday 10th - many of us are going to the Pride Parade in Antwerp for this day
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben er zelf op 9(!) Augustus, dus mocht iemand willen aansluiten, wees welkom!

Verder lijkt het me leuk om eindelijk wat mensen van het forum te ontmoeten. Wel wat spannend. Maar, op een goede manier.

Ik kijk nu eerst even wie er mee willen en zal daarna wat concretere dingen bespreken zoals: Meetingpoint, Hoe laat spreken we af, Schema(?) etc.

Edewecht

Voor mij wordt'm dat niet... Een gewone werkweek, en zaterdag al iets anders op de agenda. Heel misschien vrijdag?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

J Mosmas


Ayla

Citaat van: J Mosmas op juli 31, 2019, 04:16:35 PM
Hallo Allen!

Ik weet dat er eigenlijk al een topic over is, maar ik vond het tijd om het vuur rond deze meeting weer een beetje aan te wakkeren.

Zoals sommigen van jullie misschien al weten is er 5 t/m 10 Augustus een internationale Aven meeting in Utrecht. Nou ben ik zelf erg enthousiast over deze meeting (mede door het feit dat het in mijn favoriete stad plaatsvindt) en lijkt het mij gaaf om er met een groep heen te gaan!

De precieze plek waar iedereen elkaar treft is mij nog onduidelijk, maar misschien dat iemand op dit forum daar meer van afweet. (Zo ja, dan hoor ik dat graag!) Wel weet ik dat er meerdere activiteiten zijn gepland door de internationale groep. (Zie hieronder) Naast deze activiteiten kunnen we uiteraard ook ons eigen plan trekken en de stad verkennen. Ik heb er zelf zo'n 4 jaar gewoond, dus kan ik jullie alle leuke plekjes laten zien.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuesday 6th - some are taking a day trip to Rotterdam
Wednesday 7th - some are taking kayak tours 9:30am-14:00
Thursday 8th - breakfast, big lunch picnic at Julianapark, possibly Monster Quest walking tour, bar in the evening
Friday 9th - breakfast, lunch picnic at Wilhelminapark, walking through Medieval Utrecht, bar in the evening
Saturday 10th - many of us are going to the Pride Parade in Antwerp for this day
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben er zelf op 9(!) Augustus, dus mocht iemand willen aansluiten, wees welkom!

Verder lijkt het me leuk om eindelijk wat mensen van het forum te ontmoeten. Wel wat spannend. Maar, op een goede manier.

Ik kijk nu eerst even wie er mee willen en zal daarna wat concretere dingen bespreken zoals: Meetingpoint, Hoe laat spreken we af, Schema(?) etc.

Haai!

Ik heb wat gesnuffeld bij het internationale forum en dit is what's up:

Op maandag de 5e om 12 uur (kwartiertje van tevoren daar zijn, op z'n laatst) is er een beklimming van de Domtoren en daarna een Domunder tour. Je moet zelf even de kaartjes kopen als je mee wilt doen. Daarna gaat de hele bups naar een pizzaria. Daar is wel voor gereserveerd / gaat voor gereserveerd worden. Mocht iemand daar bij mee willen gaan, let me know, dan kan ik dat eventueel voor je doorgeven als je zelf niet heel bekend bent op dat andere forum. :) 

Ik ben om half 12 bij die Domtoren, net als de hele groep vermoed ik zo! :)

Stevie1992

Ik zet ook in op een heel, heel, heeeel misschien vrijdag... Ik begin morgen net aan een nieuwe baan en weet niet of ik dan volgende week ook direct nodig ben. En daarnaast is het nog best ver weg om even heen en weer te reizen on short notice
I need no reasons, I simply.. am

Vic13

Ik ben van plan om de vrijdag naar de picnic te gaan, verder weet ik het nog niet. Ik woon in Utrecht dus voor mij eindelijk een thuiswedstrijd  :)

J Mosmas

Citaat van: Vic13 op augustus 01, 2019, 09:16:06 AM
Ik ben van plan om de vrijdag naar de picnic te gaan, verder weet ik het nog niet. Ik woon in Utrecht dus voor mij eindelijk een thuiswedstrijd  :)

Super! Misschien treffen we elkaar daar dan :)

Citaat van: Stevie1992 op juli 31, 2019, 09:10:16 PM
Ik zet ook in op een heel, heel, heeeel misschien vrijdag... Ik begin morgen net aan een nieuwe baan en weet niet of ik dan volgende week ook direct nodig ben. En daarnaast is het nog best ver weg om even heen en weer te reizen on short notice

Gefeliciteerd met de nieuwe baan. Begrijpelijk wel. Zou natuurlijk leuk zijn als je er ook bij kan zijn. Groningen --> Utrecht is een klein anderhalf uur toch?

Citaat van: Ayla op juli 31, 2019, 08:07:02 PM

Ik ben om half 12 bij die Domtoren, net als de hele groep vermoed ik zo! :)

Ik kan zelf de 5e helaas niet, maar veel plezier daar!

LittleMary

Leuk, een meeting in mijn eigen stadsie!  :cheerleader:

Misschien dat ik 9 augustus aanhaak, maar ik werk de nacht daarvoor tot 5:30 bij Tivoli dus daarna slaap ik eerst ff een gat in de dag!  :slaap:

Koloios

Ik ben die week wel in Utrecht, maar gewoon om druk te zijn met mijn stage. :P Vakantieperiode dus onderbezet; ik denk ook niet dat ik een middagje vrij kan nemen. Veel plezier allemaal!

J Mosmas

Citaat van: LittleMary op augustus 01, 2019, 04:39:30 PM
Leuk, een meeting in mijn eigen stadsie!?  :cheerleader:

Misschien dat ik 9 augustus aanhaak, maar ik werk de nacht daarvoor tot 5:30 bij Tivoli dus daarna slaap ik eerst ff een gat in de dag!?  :slaap:

Haha, heftig hè. Doe dat! Gezellig als je later op de dag aansluit :)

AceOfWands

Hoihoi!

Ik ben nieuw op t forum. Ik zocht naar een meeting of steungroep omdat ik weinig herkenning vind mbt mijn seksualiteit bij vrienden of groepen waarin ik zit. En toen zag ik de Utrecht meeting en kwam ik hier op uit  ;D

Ik denk er ook over om te gaan 9 augustus! Lijkt me fijn om even niet de rare eend te zijn hihi. Moet ik me ergens opgeven ervoor?

Ik zal nog wel even intro doen in juiste topic zo...  :D

J Mosmas

Ik benmorgen te vinden bij de picknick in het Wilheminapark. Deze zal rond 12 uur zijn. Ik zal gedurende de dag bereikbaar zijn op dit forum. Dus mocht iemand later willen aansluiten, let me know! Groeten

Vic13

Is er iets waar anderen/de groep aan kan herkennen? Er zijn altijd best veel mensen in dat park  :ange:

J Mosmas

Citaat van: Vic13 op augustus 08, 2019, 12:34:21 PM
Is er iets waar anderen/de groep aan kan herkennen? Er zijn altijd best veel mensen in dat park?  :ange:

Ik geloof dat ze de dag zelf op het engelstalige forum posten waar ze zitten!

LittleMary

Volgens mijn weerapps gaat het morgen wel bijna de hele dag regenen :( Dus ik ben wel benieuwd of er ook een alternatief programma is bedacht. In elk geval zou ik de tweede helft van de middag willen aanhaken dus dan stuur ik wel een berichtje aan J Mosmas :)