Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN meeting Utrecht 2019

Gestart door J Mosmas, juli 31, 2019, 04:16:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vic13

Citaat van: J Mosmas op augustus 08, 2019, 01:34:43 PM

Ik geloof dat ze de dag zelf op het engelstalige forum posten waar ze zitten!

Kan dat dan als het daar gepost wordt ook hier neergezet worden (of kan je het in een persoonlijk bericht sturen)? Ik ben geen lid van dat forum  :ange: En ik neem aan dat iedereen zelf wat eten meeneemt voor de picknick?

J Mosmas

Citaat van: LittleMary op augustus 08, 2019, 03:37:30 PM
Volgens mijn weerapps gaat het morgen wel bijna de hele dag regenen :( Dus ik ben wel benieuwd of er ook een alternatief programma is bedacht. In elk geval zou ik de tweede helft van de middag willen aanhaken dus dan stuur ik wel een berichtje aan J Mosmas :)

Oef, ik hoop dat het droog blijft... Nouja, anders wijken we gewoon uit naar een café. Komt goed. Top, ik zal mijn inbox in de gaten houden!

AceOfWands

Citaat van: J Mosmas op augustus 08, 2019, 11:15:01 AM
Ik benmorgen te vinden bij de picknick in het Wilheminapark. Deze zal rond 12 uur zijn. Ik zal gedurende de dag bereikbaar zijn op dit forum. Dus mocht iemand later willen aansluiten, let me know! Groeten

Fijn! Ik zit niet op t Engelse forum en kan t niet lezen, is afgeschermd. Ben wel van plan om erheen te gaan

AceOfWands

Citaat van: LittleMary op augustus 08, 2019, 03:37:30 PM
Volgens mijn weerapps gaat het morgen wel bijna de hele dag regenen :(

Buienradar zegt ook in de middag regen


Amber

Ik ben er morgen ook bij! Heb ook nog een ace vriendin uitgenodigd die niet op dit forum zit, maar die komt wat later. Hoop ook dat het weer een beetje meezit, maar ik heb in ieder geval vast m'n paraplu in m'n tas gedaan :/

J Mosmas


Kan dat dan als het daar gepost wordt ook hier neergezet worden (of kan je het in een persoonlijk bericht sturen)? Ik ben geen lid van dat forum?  :ange: En ik neem aan dat iedereen zelf wat eten meeneemt voor de picknick?
[/quote]

Ik probeer iedereen hier vandaag up to date te houden van de plannen.
Zoals het er nu uitziet is de groep rond 11:30/12:00 in het park afhankelijk van het weer. Daarna (of als het regent i.p.v.) gaan ze naar misschien naar een museum. Nog wat vaag dus, maar ik probeer het elke 10 min. even te checken.

Verder ben ik er zelf om 12:30. Het is gisteren toch iets later geworden dan ik had gedacht in Amsterdam...  :slaap:

Anyway, tot vanmiddag!

Jan H

Kan ik vanmiddag ook later aanhaken zo rond 14:0o uur? is er iemand die weet waar dan de groep is, en mij kan aangeven waarheen ik kan gaan?

Vic13

Ik zie dat er heel veel (zwaar) regen voorspeld wordt voor de komende uren, dus ik laat mijn plannen even afhangen van of de plannen hier gaan wijzigen (dus iets/ergens anders dan de picnic).

AceOfWands

Ik ben er bijna.... ;D even kijken of ik ze kan vinden

J Mosmas

Is het anders een goed idee om een appgroep aan te maken?  Maakt het contact wat makkelijker lijkt me.

Kan iedereen die vandaag mee wil in dat geval zijn/haar telefoon nummer naar mij sturen via een persoonlijk bericht?  Dan maak Ik hem aan en kan Ik jullie snel laten weten wat de plannen zijn van de internationale groep :)

AceOfWands

Nog niemand van de groep gezien helaas. En het regent idd. Ik zit nu in het Wilhelminapark restaurant. Even wat drinken. Misschien komt er nog iemand spontaan binnen wandelen hier ;D rechts van de deur zit ik, binnen. Met uitzicht op terras en fontein.

Vic13

Citaat van: J Mosmas op augustus 09, 2019, 11:59:22 AM
Is het anders een goed idee om een appgroep aan te maken??  Maakt het contact wat makkelijker lijkt me.

Kan iedereen die vandaag mee wil in dat geval zijn/haar telefoon nummer naar mij sturen via een persoonlijk bericht??  Dan maak Ik hem aan en kan Ik jullie snel laten weten wat de plannen zijn van de internationale groep :)

Done  :)

J Mosmas

Citaat van: Jan H op augustus 09, 2019, 11:30:42 AM
Kan ik vanmiddag ook later aanhaken zo rond 14:0o uur? is er iemand die weet waar dan de groep is, en mij kan aangeven waarheen ik kan gaan?

Hey Jan,  dat kan zeker.  Kan je je telefoon nummer sturen? Dan voeg Ik je gelijk toe aan de app groep. Weet je gelijk waar we uithangen!

AceOfWands

Het was supergezellie! Leuk jullie te hebben ontmoet! :highfive1:

J Mosmas

Citaat van: AceOfWands op augustus 09, 2019, 08:50:39 PM
Het was supergezellie! Leuk jullie te hebben ontmoet! :highfive1:

Vond ik ook! Leuk om iedereen een keer gezien te hebben ook. Tot de volgende :)