Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN meeting Utrecht 2019

Gestart door J Mosmas, juli 31, 2019, 04:16:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Fijn dat de meeting goed is bevallen :cheerleader: zo vaak komt de internationale meet niet naar Nederland.

Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan? Hebben jullie nog een beetje mazzel gehad met het weer?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

J Mosmas

Citaat van: AceVentura op augustus 10, 2019, 11:22:18 AM
Fijn dat de meeting goed is bevallen :cheerleader: zo vaak komt de internationale meet niet naar Nederland.

Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan? Hebben jullie nog een beetje mazzel gehad met het weer?

Het weer zat uhm... niet echt mee. Haha. Gelukkig waren er onderweg veel plekken om te schuilen, dus zijn we er allemaal redelijk droog vanaf gekomen. We zijn uiteindelijk naar een ijswinkel geweest en daarna naar een Café. De opkomst was behoorlijk (+/- 25 man). Goede gesprekken gehad!

Na het Café ben ik er zelf tussen uitgeglipt i.v.m. een etentje waar ik die avond heen ging. Misschien dat 1 van de andere leden die ook is gegaan ons kan vertellen wat er de rest van de avond is gebeurd :)

Vic13

Het was erg gezellig ja! Helaas moest ik ook wat eerder weg dan de rest maar ben blij dat ik er even bij kon zijn  ;D En fijn weer meer mensen ontmoet te hebben en herkenbare verhalen gedeeld te hebben.

AceOfWands

We zijn na het café nog naar een pannenkoekenrestaurant geweest  met een iets kleiner groepje. Maar toen moest ik er op een gegeven moment ook echt vandoor want had de volgende dag ook weer iets.

Bij deze geef ik het stokje door aan iemand die weet wat de overblijvers verder nog gedaan hebben ;D

Jan H

Ik pak hierbij het stokje weer op na het pannekoekenhuis was het weer tijd voor een terrasje, dus ik ging van ijssalon, regenstop in snackbar naar het cafe daarna naar het pannekoekenhuis en toen nog op het terras gezeten. Op het terras waren ook interessante gesprekken, maar ik was ondertussen een beetje kapot en zat alleen nog maar te luisteren. Dus toen ben ik ook naar huis gegaan. Maar het was een super gezellige dag en heb weer veel mensen leren kennen.  :cake:

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler