Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gentse vrouw (37) zoekt ... jou?

Gestart door marleen2502, augustus 12, 2019, 11:08:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marleen2502

Hoi hoi

ik ben hier nieuw sinds vandaag en ja de bedoeling is eigenlijk wel om een keer in contact te komen met mensen die zowat het zelfde ervaren als ik.

Ik ben in mijn leven bezig met veel interessantere dingen dan seks (dat is mijn mening, en dat vinden de meeste mensen zeer raar) :

Ik ben heel vaak bezig met het oppassen op kinderen van andere mensen want ik ben dol op kindjes , van baby tot hun eerste puberstreken.
Ik hou ook erg van alles wat met taal te maken heeft. Lezen (fictie, non-fictie, na al die jaren nog steeds fan van jeugdboeken), poezie, spoken word optredens, nieuwe talen leren, taalspelletjes en -puzzels, ...
Mijn andere passie is muziek: ik zing in een koor (vooral pop- en filmmuziek maar eigenlijk elk jaar een totaal ander repertoire) en ik doe aan internationale folkloredans
Ik doe vrijwilligerswerk bij mensen met een handicap en ik heb ooit 2 jaar in een gemeenschapshuis gewoond samen met mensen met een mentale beperking en dat zijn schatjes.
Voor de rest vul ik mijn dagen ook nog met een beetje politiek, een beetje creativiteit (bullet journaling!), en als er tijd overschiet ook nog het huishouden :)
Ik vind mezelf iemand die bewust leeft. Ik heb niet veel nodig  (materieel) om gelukkig te zijn. Ik kan genieten van kleine dingen en probeer respect te tonen voor iedereen , inclusief de komende generaties en mensen van totaal andere denkwijzen dan ik

Ik heb veel vrienden maar er kunnen er nog altijd bij. Want de meeste van mijn vrienden zijn intussen gezinnetje aan het spelen
en sommigen gaan er dan ook vanuit dat ik dat ook maar eens moet beginnen doen... en ondernemen dan pogingen om mij te overhalen of zo, een 'nee dank je' is niet altijd duidelijk genoeg.

Ik ben zeer nieuwsgierig naar wie jullie zijn.
Stuur gerust een berichtje!

kim10

Hoi Marleen, wat is bullet journaling? Heeft het iets met nep nieuws te maken?

marleen2502

Citaat van: kim10 op augustus 13, 2019, 11:36:44 AM
Hoi Marleen, wat is bullet journaling? Heeft het iets met nep nieuws te maken?

Hoi kim

Nee het is een creatieve mix van agenda/scrapbook/dagboek, dat soort dingen. Het kan heel minimalistisch met enkel je afspraken of zo, maar ik laat me graag al eens gaan met stickers, stempels, wahi tape (ken je dat? Soort papierplakband) em leuke quotes enzo

Koffie

Ik moest grinniken, ik zag helemaal voor me hoe politici als Trump regelmatig hun alternatieve waarheden optekenen en prachtig versieren. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik moest het bullet journalling ook even opzoeken en kwam dit tegen: https://bulletjournal.com/pages/learn
Is dat wat je bedoelt?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

marleen2502

Citaat van: AceVentura op augustus 13, 2019, 04:57:47 PM
Ik moest het bullet journalling ook even opzoeken en kwam dit tegen: https://bulletjournal.com/pages/learn
Is dat wat je bedoelt?

Ja dat is het :) daar heb je een mooie uitleg van de basics

O, en Koffie, ik denk dat ik niet zoveel dingen gemeen heb met Trump hoor, behalve dan interesse in politiek maar de manier waarop we dat invullen is... nuja, laten we zeggen, behoorlijk verschillend  ;)

Koffie

Ik bedoelde ook niet dat je dingen gemeen hebt met Trump hoor. :) Ik zag Trum gewoon bezig met een bullet-journal vanwege Kims opmerking over nepnieuws. Ik dacht: Dan kan Trump en ook een hoop andere politici, een mooie hobby aan hebben dan, als ze hun nepnieuws in een bullet journal willen zetten. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

HSP-ertje

We hebben blijkbaar veel gemeen, ik zing ook in een koor en heb lang gedanst ;)

marleen2502

Citaat van: HSP-ertje op augustus 14, 2019, 04:47:26 AM
We hebben blijkbaar veel gemeen, ik zing ook in een koor en heb lang gedanst ;)

fijn :)
welk soort muziek en welk soort dans? :)

Celesta

#9
veranderd

kim10

Heb het bullet journaal ook nader bekeken. Ziet er leuk uit. misschien is het wel wat voor me, mijn huis ligt altijd vol met kladjes en andere zooi al  ben ik verder wel erg netjes.  ;)
Wat ik graag wil weten; zijn er hier meer mensen van mijn leeftijd? Ben 62 en voel me vlagen stok oud en jaloers op iedereen onder de 50. Hoewel, jaloers is bij nader inzien wel een heel krasse term, maar toch. :schater:

Edewecht

(even off-topic)

Citaat van: kim10 op augustus 16, 2019, 02:27:15 PM

Wat ik graag wil weten; zijn er hier meer mensen van mijn leeftijd? Ben 62 en voel me vlagen stok oud en jaloers op iedereen onder de 50. Hoewel, jaloers is bij nader inzien wel een heel krasse term, maar toch. :schater:


"hier" = niet op dit board, maar wel op dit forum. Ben inmiddels 57 en roep geregeld: 'het is goed toeven aan deze kant van de 50-lijn!' :D

(Maar laten we teruggaan naar Marleen die ... 'jou?' ... zoekt.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)