Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Transvrouw zoekt een mannelijke partner woont in Antwerpen.

Gestart door Luigina, augustus 25, 2019, 07:50:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luigina

Ik ben een transvrouw 44 jaar en ikzoek een mannelijke partner ik woon in Antwerpen.
Luigina

Edewecht

Welkom Luigina. Zoals je ziet, heb ik je oproep verplaatst naar het Contacthoekje. Dat is een geschiktere plek voor oproepen als deze. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Frusty82

Hey transvrouw ben nieuwsgierig ben je er een vrouw met een piemel eraan of ben je egt een verklede man as vrouw bedoel het niet bot of zo maar een echte transvrouw vind ik mooi ma geen man verkleed als vrouw zeg maar haha en ben je asexueel of ben je gewoon actief want deze forum gaat grotendeels over asexueel ik hoor het wel groetjes m
Groetjes m

AceVentura

#3
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal ongepaste vragen richting transmensen in het algemeen Frusty.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Hallo Frusty, ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent, en dat zeg je ook eerlijk, daar is niks mis mee. Vragen staat vrij. Maar...
...je bedoelt je vraag niet bot, zeg je, maar toch komt het wel zo over. Het zou fijn zijn als je je woorden iets zorgvuldiger zou kiezen.

Wij willen graag dat dit forum een prettige en veilige plek is voor iedereen. Help je mee? Dank je wel!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)