Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vleermuis

Hallo allen,

In een ander topic heb ik verteld dat ik vrijwilliger ben in de Oostvaardersplassen.

AceVentura stelde daar voor om een keer met een groep van hier daar te gaan wandelen en dat lijkt mij erg leuk.

Als het echt een vogelwandeling moet worden is het raadzaam om even te wachten tot het najaar, omdat we nu in het gat zitten tussen wegtrekkende zomergasten en het nog niet arriveren van de wintergasten.

Als het doel is om elkaar te leren kennen en een gezellige dag te hebben, dan kan het in elk jaargetijde.

Wie zou mee willen?

PS: Dit topic is niet de plaats om meningen over het gevoerde beleid te ventileren. ;)

Stevie1992

Ik ben niet zo'n vogelspotter (al is het natuurlijk altijd leuk om een beetje wildlife te kunnen zien), maar een gezellige middag kan altijd. Dus voor mij maakt het niet uit (behalve de reguliere agenda problemen) wanneer we gaan, kijken of er wel fanatiekelingen tussen zitten die een goede timing willen
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Wat leuk dat je daar op door gaat :cheerleader:
Je zou het misschien niet verwachten, maar ik vind het een leuk idee ;D

Mijn voornaamste doel is lekker wandelen en babbelen met anderen, met alles wat daar te zien is is het voor mij sowieso al bijzonder.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Jaaaaa leuk! Vogelspotters op dit forum! Dat had ik niet verwacht. Maar ik doe graag mee!

Ter info: ik noem mezelf geen vogelspotter, maar een vogelliefhebber. Ik weet minder van vogels dan de gemiddelde vogelspotter, maar ik weet meer van vogels dan de gemiddelde nederlander. En ik trek er graag op uit met een verrekijker om gewoon veel te kijken en te genieten!

Citaat van: Vleermuis op augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

PS: Dit topic is niet de plaats om meningen over het gevoerde beleid te ventileren. ;)


Heel goed!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vleermuis

Leuk dat er al drie deelnemers zijn!

Wanneer zouden jullie kunnen? Ik heb een sterke voorkeur voor het weekend. De volgende dagen kannik niet:

14/15 september
5/6 oktober
19 oktober

Voor de rest zijn mijn weekenden nog helemaal vrij.

Erik7494

Ja, Oostvaardersplassen wilde altijd al een keer heen. Meeste weekenden geen probleem voor mij.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Vic13

Ik wil er dus zeker bij zijn en hoop naast ace's ook wat vogels te spotten  ;D Ik kan het weekend van de 14e ook niet dus dat scheelt, voor de rest (behalve begin september) heb ik nog niets gepland (ik kan ook alleen in weekenden)

Stevie1992

Mocht het dan toevallig op 28 september gaan vallen of  12 oktober dan valt het lekker in mijn vakantie, daarbuiten zit ik al eerder op de zondagen (behalve dan 13 oktober want dan is de 4 mijl hier in Groningen en dan komt mijn familie rennen)
I need no reasons, I simply.. am

a-seksueel#

Ik ben echt een natuur liefhebber!  :klap: Toevallig deze week naar de Utrechtse Heuvelrug geweest.
Een vogelspotter ben ik niet echt, maar het lijkt me wel heel leuk om een keertje te doen, en gezellige gesprekken te voeren!

Helaas zit ik deze maand helemaal vol, maar als jullie weer zoiets willen plannen, ga ik graag mee!


a-seksueel#

ik heb er overheen gelezen zie ik. Ook data in oktober!
19 oktober zou ik ook kunnen!

Vleermuis

Citaat van: a-seksueel# op september 02, 2019, 09:53:47 AM
ik heb er overheen gelezen zie ik. Ook data in oktober!
19 oktober zou ik ook kunnen!

Leuk dat je ook meegaat. Helaas is het lijstje data hierboven de data waarop ik (de gids) niet kan.

@Iedereen: Ik heb een poll toegevoegd om een datum te bepalen. Mij maakt het zelf niet uit of het op zaterdag of zondag plaats vindt. Mocht je een voorkeur hebben, laat het dan hieronder even weten.

Koloios

Poll ingevuld. Deze natuurvriend heeft wel interesse! (Al ga ik er van uit dat er 12/13 oktober wordt bedoeld hahaha :P)

Stevie1992

Oh verdorie, kan maar op 1 optie stemmen (al had ik in mijn comment natuurlijk al genoemd hoe het voor mij zat met data sowieso)
Misschien dat een mod het nog even open kan gooien op meer opties  :ange:
I need no reasons, I simply.. am

Vleermuis

Citaat van: Koloios op september 02, 2019, 04:07:17 PM
Poll ingevuld. Deze natuurvriend heeft wel interesse! (Al ga ik er van uit dat er 12/13 oktober wordt bedoeld hahaha :P)

Scherp en bij deze aangepast.

Edewecht

Ik heb -noodgedwongen- gestemd op 26/27 oktober, omdat ik in deze poll maar één datum/weekend kon kiezen. Dit omdat het rondjes zijn, en daar kun je maar één van invullen.
Je had ook voor de vierkantjes kunnen kiezen (maar misschien was het jouw bewuste keuze om het met rondjes te doen), dan kan men meerdere mogelijkheden opgeven.

Met andere woorden, ik kan:
21/22 sept
28/29 sept
26/27 okt

(en helaas juist niet op 12/13 okt, dan ga ik met mijn zus naar :hart1: kraanvogels :hart1: kijken -en luisteren!- in Diepholz, Duitsland.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)