Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik zou op 28 september of 27 oktober kunnen.

@Vleermuis: Als je wil kan je de poll aanpassen om meer keuzes en het wijzigen van je keuze mogelijk te maken. Als je daar hulp bij wil hebben kan ik even m'n admin-powers misbruiken ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vleermuis

Citaat van: AceVentura op september 02, 2019, 07:58:16 PM
Ik zou op 28 september of 27 oktober kunnen.

@Vleermuis: Als je wil kan je de poll aanpassen om meer keuzes en het wijzigen van je keuze mogelijk te maken. Als je daar hulp bij wil hebben kan ik even m'n admin-powers misbruiken ::)

Ik heb net even gekeken, maar ik kan alleen nieuwe keuzes aanmaken. Verder kan ik niks doen, dus als jij jouw admin-powers in kunt zetten zou ik dat zeer waarderen.

Yunah

Wat Leuk
Ik woon redelijk in de buurt. Ik ben alleen wat minder goed te been dus een wandeling is voor mij geen optie helaas.
Neem niet aan dat het een wandeling van 2 km is en dan wordt het voor mij al snel lastig.

Mocht je meer info hebben dan kijk ik wel of ik wellicht een deel mee kan. Heb niet perse een voorkeur voor een datum

Vleermuis

Citaat van: Yunah op september 02, 2019, 10:10:33 PM
Wat Leuk
Ik woon redelijk in de buurt. Ik ben alleen wat minder goed te been dus een wandeling is voor mij geen optie helaas.
Neem niet aan dat het een wandeling van 2 km is en dan wordt het voor mij al snel lastig.

Mocht je meer info hebben dan kijk ik wel of ik wellicht een deel mee kan. Heb niet perse een voorkeur voor een datum

Hi Yunah, we hebben inderdaad niet echt een wandeling die korter dan 2 kilometer is. Wat je wel kunt doen is het eerste stuk meelopen en dan teruggaan naar het Buitencentrum. Ik neem aan dat wij na afloop van de wandeling daar nog wel even een kopje koffie drinken.

a-seksueel#

Ik kan helaas niet deze weekenden in oktober. Op de oneven weken heb ik mijn dochtertje  ;)


Vleermuis

Citaat van: a-seksueel# op september 03, 2019, 01:35:38 PM
Ik kan helaas niet deze weekenden in oktober. Op de oneven weken heb ik mijn dochtertje?  ;)



Kun je wel op 28 september? Dat is op dit moment de datum met de meeste stemmen.

a-seksueel#

Nee helaas,  voor sept zit ik helemaal vol

AceVentura

Citaat van: Vleermuis op september 02, 2019, 09:04:15 PM
Ik heb net even gekeken, maar ik kan alleen nieuwe keuzes aanmaken. Verder kan ik niks doen, dus als jij jouw admin-powers in kunt zetten zou ik dat zeer waarderen.
Ik heb de poll aangepast. je kan nu meerdere opties kiezen en later wijzigen als je plannen veranderen. Als je wil kan je van de weekenden ook de dagen aparte keuzes geven, dan moeten we wel de stemmen tot nu toe laten vervallen, want die kloppen dan niet meer.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Voor het weekend van 12/13 kan ik zaterdag, het weekend van 27/28 juist op zondag (ik ben helemaal niet moeilijk  :ange: )
I need no reasons, I simply.. am

With Pen and Paint

Lijkt met leuk om mee te gaan! Maar is het een beetje bereikbaar met het OV?
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Vleermuis

Citaat van: AceVentura op september 03, 2019, 07:35:35 PM
Citaat van: Vleermuis op september 02, 2019, 09:04:15 PM
Ik heb net even gekeken, maar ik kan alleen nieuwe keuzes aanmaken. Verder kan ik niks doen, dus als jij jouw admin-powers in kunt zetten zou ik dat zeer waarderen.
Ik heb de poll aangepast. je kan nu meerdere opties kiezen en later wijzigen als je plannen veranderen. Als je wil kan je van de weekenden ook de dagen aparte keuzes geven, dan moeten we wel de stemmen tot nu toe laten vervallen, want die kloppen dan niet meer.

Kan het zijn dat ik daardoor de poll niet meer kan zien?

PS: Laat maar, nu zie ik het ineens wel. Zucht...

Vleermuis

Citaat van: With Pen and Paint op september 03, 2019, 10:27:20 PM
Lijkt met leuk om mee te gaan! Maar is het een beetje bereikbaar met het OV?

Leuk dat je mee wilt With Pen and Paint. De vraag over het OV kan ik met 1 woord beantwoorden: Nee.

Misschien dat een van de andere deelnemers je kan oppikken bij een station in Almere (Oostvaarders?) of station Lelystad. Ik zou dat heel graag zelf doen, maar ik heb geen auto.

Vic13

Ik ben ook gebonden aan het OV, dus ik hoop dat iemand mij ook ergens van zou kunnen ophalen (ik kom uit Utrecht). Qua data kan ik tot nu toe nog alle data.

Stevie1992

Als ik meega kom ik vanuit het noorden dus dan zou ik wel langs het station kunnen rijden (en als het andere station niet zo ver om is lukt dat natuurlijk ook nog wel). En misschien zijn er ook wel mensen die vanuit jullie richting komen en of kunnen oppikken of volledig meerijden
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

Ik kan via Zwolle en/of KampenZuid en/of Dronten en/of Lelystad rijden, heb plek voor 3 personen.

Als de wandeling op een datum valt dat ik erbij kan zijn!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)