Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Waalwijker

Citaat van: Vleermuis op oktober 28, 2019, 07:15:35 AM
Citaat van: Edewecht op oktober 28, 2019, 06:49:36 AM
We hadden nog gehoopt om het acevogeltje te zien, maar helaas...



:schater:

Haha bedankt voor de leuke rondleiding en de leuke dag.

Ben benieuwd naar de groepsfoto  :grouphug:

Edewecht

Citaat van: AceVentura op oktober 28, 2019, 08:59:35 AM
Een acevogel :schater:

Wel een mooie foto Edewecht :klap:

's Zomers zit er vaak eentje in mijn tuin... ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Hier is de foto te zien van de deelnemers van deze meeting.

Met dank aan Vleermuis. :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Nadat we de groepsfoto gemaakt hadden bleek er nog een verborgen bezoeker te zijn, er zat namelijk een spinnetje op m'n jas. Hij had een goede gastheer uitgezocht want ik vind spinnen best interessante beestjes. Hij zag er best bijzonder uit, ik heb al een beetje zitten zoeken en heb nog niet kunnen uitvinden wat voor spin het geweest is. Er zijn een aantal foto's van gemaakt, zou iemand zo'n foto kunnen plaatsen zodat we zien of iemand hem herkent?
Mocht het plaatsen niet lukken dan kan je hem ook naar mij mailen, dan zet ik hem wel op het forum, m'n email adres staat in m'n profiel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vleermuis

Citaat van: AceVentura op oktober 29, 2019, 08:46:57 AM
Nadat we de groepsfoto gemaakt hadden bleek er nog een verborgen bezoeker te zijn, er zat namelijk een spinnetje op m'n jas. Hij had een goede gastheer uitgezocht want ik vind spinnen best interessante beestjes. Hij zag er best bijzonder uit, ik heb al een beetje zitten zoeken en heb nog niet kunnen uitvinden wat voor spin het geweest is. Er zijn een aantal foto's van gemaakt, zou iemand zo'n foto kunnen plaatsen zodat we zien of iemand hem herkent?
Mocht het plaatsen niet lukken dan kan je hem ook naar mij mailen, dan zet ik hem wel op het forum, m'n email adres staat in m'n profiel.


Is dat die spin met dat gele, bolle achterlijf? Ik heb gisteren even zitten kijken en ik kwam op een kogelspin uit. We hebben daar in Nederland meerdere soorten van.

AceVentura

Klopt, hij had een relatief groot achterlijf. De kleur was geel met een mooi patroon erin.

De afbeelding op deze pagina lijkt er inderdaad wel op: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kogelspinnen
Zoek ik op de formele naam die daar bij staat (Steatoda triangulosa) dan kloppen de plaatjes niet meer.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Nog wat plaatjes... (1-voor-1, want pff...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Citaat van: Sismo op oktober 29, 2019, 09:54:48 AM
Deze lieverd?  :D
Precies, die! Dank je wel.

Die paarden waren inderdaad ook wel leuk. Ze hebben ook meteen bewezen dat ze niet kunnen lezen want ze hielden zich niet aan de regel dat ze 25 meter afstand moesten houden ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

 :D Mss was het puberale ongehoorzaamheid.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


Vic13

Als diegene die meegeweest zijn wat foto's doorgestuurd willen krijgen (ik heb jullie op de foto staan bij de paarden, maar ook wat foto's van landschap, paddenstoel en libelle genomen), wil je dan even een mail-adres doorsturen via een Persoonlijk Bericht?  :ange: Ik zie namelijk dat niet iedereen hier een mailadres heeft staan. Ook geen probleem natuurlijk als je geen foto's hoeft of geen mailadres wil doorgeven, maar ik dacht: misschien willen mensen de gemaakte foto's zien :)