Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview & foto in Psychologie Magazine

Gestart door Amandazoekt, september 10, 2019, 02:16:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amandazoekt

Beste mensen,
Ik werk als freelance journalist en voor een portretserie in Psychologie Magazine zoek ik mannen en vrouwen die aseksueel zijn en hier open over kunnen vertellen. Hoe definieer jij aseksualiteit voor jezelf? Wanneer ontdekte je dat er een term is voor je geaardheid? Hoe reageren mensen als je het vertelt? Welke misvattingen bestaan er omtrent aseksualiteit? Het gaat om een interview (voor plaatsing kan je checken of ik je verhaal goed & zorgvuldig heb opgeschreven) en er wordt een foto gemaakt. Ik heb al een aantal aanmeldingen ontvangen, maar nog niet van mannen. Hopelijk reageren die nog! En ik zoek ook nog iemand die een romantische relatie heeft.

Heb je interesse, mail dan naar amandavschaik@gmail.com .
Dank alvast voor je medewering en hartelijke groeten, Amanda

Koffie

Welkom en ik hoop dat er iemand reageert. Ik zelf niet, ik wil niet met mijn gezicht in een blad. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hoi Amanda, ik ga je binnenkort een mailtje sturen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Hoop dat je nog iedereen vindt die je nodig hebt, ik hoor nog wel hoe het verder gaat en wie je nodig hebt
I need no reasons, I simply.. am

Amandazoekt

Ik ben nog naarstig op zoek naar mannen om te interviewen, dus ik kijk uit naar je mail Martin! Ook als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.

Ken88

Ik heb gereageerd. Ik help graag mee om de bekendheid van aseksualiteit omhoog te krikken.