Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi iedereen

Gestart door Marlon87, september 20, 2019, 10:32:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlon87

Hallo!

Wat is deze site een verademing, dus toch niet de enige!
Altijd maar denken dat er iets mis met je is door vragen als: 'hoe kan het dat zo'n leuke meid als jij nog geen relatie heeft' of 'Wacht maar tot je de ware tegenkomt'.

Ik weet het nu... ik ben aseksueel en het voelt fijn om me ergens mee te kunnen identificeren.  :D Ik heb geen voorkeur voor mannen of vrouwen.
Ik hou niet van seks, wel van knuffelen en romantiek.

Ik ben een vrouw van 32 jaar, woonachtig in Twente. Ik zou supergraag mensen willen ontmoeten die 'hetzelfde' zijn als ik. Wellicht een date waarbij ik niet het gevoel hoef te hebben tegen het einde van 'oh nu komt het stuk dat ik moet zoenen'.

Ik ga even met plezier het forum doorspitten!

Koffie

Welkom! En nee, je bent zeker niet de enige! Ik herken dat het heel fijn is om dat te ervaren en om je daarmee te kunnen identificeren. Het maakte voor mij een hoop duidelijk.

Er worden op het forum best regelmatig meetings georganiseerd en je kunt er natuurlijk altijd zelf een organiseren als je dat wilt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Fijn hè, die verademing. En dat je niet de enige bent. En dat er niets mis met je is.

Mooi om te lezen hoe je het opvat en hoe je nu verder wilt gaan. Welkom!

Wat ontmoeten van mensen betreft: er staat meerdere meetings op de agenda: o.a. in Brabant en bij de Oostvaardersplassen. Kijk hiervoor op het board "Bijeenkomsten".
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Marlon,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Die herkenning is inderdaad erg fijn en belangrijk.

Als je het leuk vind om met een groepje van hier op pad te gaan dan zijn de Bijeenkomsten zeker de moeite waard. Als je individueel contact zoekt kan je uiteraard ook een oproepje in ons contacthoekje plaatsen.

Veel leezplezier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

a-seksueel#

Welkom Marion!
Veel leesplezier!! Ik hoop dat je iemand tegenkomt die bij je past ;)

Vleermuis


Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Ken88

Welkom! Wat leuk om een keer iemand uit "de buurt" tegen te komen. :-) Ik ben ook woonachtig uit Twente en ben 31.

Ik ben aseksueel en houdt niet van seks, ben ook niet romantisch, maar houdt wel van gezelligheid en mensen om mij heen.

Jur

Hoi Marlon,

Welkom, ik heb dit forum ook eindelijk gevonden. Woon ook en Twente, en volgens mij voel ik dezelfde opluchting als jou.

Gr. Jur