Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen en hopelijk tot in een meetup!

Gestart door Enjoy, september 27, 2019, 12:44:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enjoy

Lieve mede mensen!

Wat een heerlijk forum! Ik ben 28, nieuw en wat aan het rondlezen op het forum en volgens mij is dit een verzameling van fijne accepterende mensen!

Ik heb een sociaal leven met veel vrienden en een top familie waar ik eerlijk en erg open mee ben. Wel merk ik dat er weinig echt begrip is wat ik niet perse mis maar waar ik wel benieuwd naar ben. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Ik hou van gezelligheid, positiviteit en leuke open minded mensen. Ik hoop jullie ooit in het echt te ontmoeten want virtueel contact is niet helemaal mijn ding. Dus hopelijk zie ik jullie op een meetup (waar ik nog nooit ben geweest) of voor gezellig een drankje of what ever de toekomst brengt!

Groetjes!

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Enjoy! Er staan twee meetings op stapel - zie hiervoor het board "Bijeenkomsten".
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Enjoy,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Leuk dat je ons gevonden hebt en zo enthousiast bent. We hebben met enige (on)regelmaat wel bijeenkomsten, en zo te zien heb je ze ook hier op het forum al gevonden.
Wie weet tot ziens!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vleermuis