Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen!

Gestart door Marley93, oktober 06, 2019, 01:30:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marley93

Hallo iedereen,

Ik ben Marlies, 26 jaar, en sinds kort heb ik geaccepteerd dat ik aseksueel ben. Ik wist het eigenlijk al langer, maar vond het moeilijk om dit onder ogen te zien.
Tijdens het zoeken van meer informatie over aseksualiteit kwam ik uit op AVEN. Ik heb me ingeschreven, en tadaa! :D

Even kort iets over mezelf.
Ik werk als medisch secretaresse, en volg de opleiding tot expert diertrainer in Barneveld. In januari start ik met de derde en laatste module. Ik woon mijn hele leven al in de Zaanstreek, en heb sinds een maand of drie mijn eigen stekje. Op vijf minuten fietsen van mijn paard vandaan, wat een luxe!  :hart1:
Ik houd van praktisch alles wat glittert, regenbogen, eenhoorns, dat soort dingen, maar draag zelf het liefst zwart.  ;D Verder heb ik een talenknobbel en een wiskundedeuk.

Op het AVEN forum zal ik waarschijnlijk vooral lezen, en af en toe een reactie plaatsen.

Groetjes!  :wave: :D

Koffie

Welkom!
En die deuk, die heb ik ook. ;) Ik heb zelfs echt een deuk in mijn schedel en soms laat ik daar mensen aan voelen: hier, mijn wiskundedeuk!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hallo Marley, welkom! :cake2:
Fijn dat je je aseksualiteit hebt kunnen accepteren. Dat gaat vaak niet vanzelf, inderdaad, en het kan soms wat (of veel) tijd kosten om het onder ogen te kunnen zien. Blijkbaar heb je jezelf die tijd gegeven. Dat is mooi.

En verder: leuk, die talenknobbel! :handschudden:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Marlies,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik heb hier een wiskunde knobbel en een taal-deuk, zullen we een stukje ruilen ? :)

Goed dat je al hebt kunnen accepteren dat je aseksueel bent, dat is een erg belangrijke stap. Mocht je ook met pride evenementen mee gaan doen (vooral pride walks vind ik erg leuk) dan zal je genoeg regenbogen en unicorns zien ;D

Veel plezier hier! :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marley93

Bedankt voor het warme welkom!  ;D