Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gelijkgestemden ontmoeten (35-50 jaar)

Gestart door Stardust2019, oktober 13, 2019, 01:19:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stardust2019

Lieve mensen,

Ik zou graag mensen willen ontmoeten om ervaringen te delen over aseksualiteit. Ik heb altijd gedacht dat er iets mis was met mij. Er achter komen dat er meer mensen zijn zoals ik en dat het een oriëntatie is was een enorme opluchting. Ik heb weinig mensen waar ik hiermee over kan praten terwijl ik hier wel veel behoefte aan heb. Mijn interesses in een paar woorden: natuur, spiritualiteit, reizen, film, lezen, tekenen en schrijven. Ik ben niet zo goed in persoonlijke verhalen te delen via forums etc ( wel enorm dankbaar voor het bestaan van AVEN en andere websites!) Dit doe ik liever in een goed gesprek. Voel je aangesproken dan hoor ik het graag. Ook als je niet tussen de 35-50 bent ;).

:hart1: :hart1: :hart1:

ps. ik identificeer mijzelf als aseksueel en greyromantisch.

Koffie

Welkom. :)

Ook ik zie mezelf als aseksueel een greyromantisch. En ik ben 50. Ik weet alleen niet in welke omgeving je contacten zoekt, ik ben in het algemeen niet zo heel mobiel qua reizen en zo.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stardust2019

Al twee reacties, wat leuk. Bedankt Celesta! Ik ga jouw bericht lezen.

Stardust2019

Citaat van: Koffie op oktober 13, 2019, 03:45:12 PM
Welkom. :)

Ook ik zie mezelf als aseksueel een greyromantisch. En ik ben 50. Ik weet alleen niet in welke omgeving je contacten zoekt, ik ben in het algemeen niet zo heel mobiel qua reizen en zo.

Hoi Koffie, bedankt voor jouw reactie! Ik woon in de provincie Gelderland maar ben best bereid verder te reizen om mensen te ontmoeten. Vind je het goed als ik je een persoonlijk berichtje stuur?

AceVentura

Welkom Stardust,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Als je dat wil vind ik het ook wel leuk om via PM wat ervaringen te delen. Ik woon in Den Haag en als je wil kunnen we bijvoorbeeld ook wat praten tijdens een wandeling langs de kust of door de duinen. Stuur maar een PM als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Citaat van: AceVentura op oktober 13, 2019, 07:25:01 PM
Welkom Stardust,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Als je dat wil vind ik het ook wel leuk om via PM wat ervaringen te delen. Ik woon in Den Haag en als je wil kunnen we bijvoorbeeld ook wat praten tijdens een wandeling langs de kust of door de duinen. Stuur maar een PM als je interesse hebt.

Ja hoor, je mag me een PB sturen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jur

Hi Stardust,

Ik heb exact hetzelfde gevoel. Ben vooral niet handig of thuis op forums en praat liever recht in iemands gezicht.
Ik, 36 kom uit Twente (Enschede) en sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen tijdens een lekker bakkie leut.

Gr. Jur

Stardust2019

Citaat van: Jur op november 09, 2019, 10:33:20 PM
Hi Stardust,

Ik heb exact hetzelfde gevoel. Ben vooral niet handig of thuis op forums en praat liever recht in iemands gezicht.
Ik, 36 kom uit Twente (Enschede) en sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen tijdens een lekker bakkie leut.

Gr. Jur

Hallo Jur,

Bedankt voor jouw reactie! Ik stuur je een persoonlijk berichtje.
Groetjes

Vleermuis

Hallo Stardust, ik woon in Lelystad en ben 48 jaar oud. Ben geen grey, dus daar kan ik uit eigen ervaring niks over zeggen. Verder ben ik  natuurliefhebber en wandel ik graag.

Stardust2019

Citaat van: Vleermuis op november 11, 2019, 10:46:41 PM
Hallo Stardust, ik woon in Lelystad en ben 48 jaar oud. Ben geen grey, dus daar kan ik uit eigen ervaring niks over zeggen. Verder ben ik?  natuurliefhebber en wandel ik graag.

Hoi Vleermuis,

Bedankt voor jouw reactie. Ik stuur je een persoonlijk berichtje.
Groetjes

Dim74

Hoi Stardust!
Ben hier sinds vandaag en deel jouw wens. Ik ben nog maar kort op dit spoor en heb het eigenlijk ook nog met niemand gedeeld. Ik zou het leuk en fijn vinden om er meer over te kunnen delen met anderen, los van een forum.
Je interesses spreken me overigens ook aan, maar dat hoeft natuurlijk geen voorwaarde te zijn lijkt me? Hebben jullie al eens een ontmoeting gehad met de mensen die hierop gereageerd hebben?

Badmuts

Dat is nou jammer....ik ben 53. Mag ik het ook omdraaien naar 35?