Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik stel me even voor!

Gestart door monhari, oktober 21, 2019, 08:00:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monhari

Beste lotgenoten!

Na een uitzending op NPO1 kort geleden, viel opeens alles voor mij op zijn plaats. De reportage ging namelijk over A-sexuelen. Er was niet heel veel begrip van de journalist. Die vond het tegen natuurlijk en vreemd. Gelukkig was de repliek niet voor de poes en werden er waardevolle dingen gezegd. Maar wat mij vooral zo aansprak, was dat alles volledig herkenbaar was! Ik geef geen bal om sex. Vind het zo overdreven overrated. Alsof het het belangrijkste op aarde is. Ik geef er totaal niet om en had er daarom ook geen enkel probleem mee, dat  mijn partner vreemd ging. Achteraf heel vreemd natuurlijk. Nu weet ik, dat mijn enige kans dat een relatie voor mij ooit zal slagen, een sexloze is. Ook omdat je anders een evt sexuele partner, toch niet tevreden kunt houden.

Ik ben heel benieuwd naar al de verhalen hier en fijn dat dit forum bestaat. Betekend dat ik toch niet zo vreemd ben als ik dacht!

Groetjes

Koffie

Welkom!

Overigens vond ik het helemaal niet leuk toen mijn partner vreemdging. ;) Ik had ook 'gewoon' seks met hem.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Monhari,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Mooi dat de reportage je heeft geholpen en dat je ons gevonden hebt. Welke voor reportage was dat?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jur

Hoi Monhari,

Welkom, weet jij toevallig nog hoe die reportage heet? Ik wil deze graag terugkijken aangezien ik me pas zins kort als a-sexueel bestempel.

gr. Jur