Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Graag stel ik mij aan jullie voor!

Gestart door Iris_25, oktober 25, 2019, 07:01:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iris_25

Hallo allemaal,

Mijn naam is Iris en ik ben 25 jaar. Ik ben er sinds kort achter dat ik aseksueel ben. Ik heb me al lange tijd "anders" gevoeld op seksueel gebied maar voel me nu vooral opgelucht omdat ik weet wat het is. Ik meerdere relaties gehad maar nog nooit seks omdat ik dit niet wilde. Mijn familie heeft er opzich begrip voor maar ik voel me nog niet door iedereen even serieus genomen.

Ik ben erg blij dit ik forum heb gevonden om wat meer te weten te komen over aseksualiteit en er met anderen over in gesprek te gaan. Het roept op het moment ook nog wel vragen bij mij op.

Ook hoop ik in de toekomst een aseksuele partner te vinden.

Hopelijk spreek ik jullie snel!

Groetjes Iris.

Edewecht

Welkom Iris :cake2: . Fijn dat je voor je zelf al duidelijkheid hebt. Hier heb je volop gelegenheid om uit te wisselen met anderen en je vragen te stellen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Welkom! En heel fijn dat je familie positief is. Aseksualiteit is nog niet zo heel bekend, misschien dat ze daarom soms moeite hebben het echt helemaal serieus te nemen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Iris. :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat goed dat je ons gevonden hebt. Je vragen kan je hier zeker stellen, en mogelijk vind je ook een hoop antwoorden in alle verhalen die hier al staan. Fijn dat je familie er begrip voor heeft, en begrijp ik goed dat je hun dus al verteld hebt over je aseksualiteit? Dat serieus nemen heeft misschien even tijd nodig, belangrijker is dat jij jezelf serieus neemt en dat doe je volgens mij al.

Ik weet dat het heel kort dag is, maar morgen is er een bijeenkomst bij de Oostvaardersplassen, mogelijk is dat een mooie kans om enkelen van ons in het echt te ontmoeten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler