Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Winter Efteling

Gestart door AceVentura, november 08, 2019, 10:23:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Als echte Efteling fan ben ik nog nooit naar de Winter Efteling geweest :o en daar wil ik graag verandering in brengen ;D

Het leek me leuk om dat ergens de komende maanden te doen, en alleen is ook maar alleen, dus waarom niet een AVEN-Winter-Efteling-meet?
Wie lijkt het leuk om dat te doen? Als er voldoende animo is zal ik een poll starten om een datum te kiezen.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Waalwijker

Pff is wel 2km rijden voor mij  :highfive1:
Ha leuk idee!

AceVentura

Oei, 2km :o, dan snap ik dat het voor jou echt veeel te ver is ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eruviru

Ik wou echt graag dat ik kon, maar het is gewoon te ver voor mij en mijn afkeer van autorijden. Ik blijf maar hopen dat iemand in mijn buurt nog eens gaat en dat ik mee dan mee kan

Vic13

Ik ben altijd in voor een dagje Efteling! Ik ga toevallig morgen ook  :schater: Maar ik krijg er nooit genoeg van hoor.  ;D

With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Dat is al een leuk groepje :cheerleader:

Zal ik de poll beginnen met alle weekend dagen van December? Januari klinkt nog zo ver weg ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Vleermuis

Ik wil wel mee, maar wacht wel even af of ik dan al uitzicht heb op een nieuwe baan. Mijn contract is afgelopen week niet verlengd, dus moet voorlopig op de kleintjes letten.

AceVentura

Ik heb de poll toegevoegd, stemmen maar! :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

29 december gaat aan kop :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jur

Lijkt mij ook leuk. carpoolen? Ik rij vanuit Twente

Stevie1992

Ik heb alvast maar gestemd op alle zondagen, ook al heb ik nog geen flauw idee hoe het er in die tijd allemaal uit ziet.. maar dan weet ik iig dat ik niet hoef te werken
I need no reasons, I simply.. am

Esmee90

Oeh gaaf!! Ik ben nog nooit in de efteling geweest en het lijkt me ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hoop op 29 december! :D

Groetjes Esmee

AceVentura

Zo te zien is de kans groot dat het 29 december wordt, het aantal stemmen daar is meer dan 3 keer zo hoog dan de rest van de dagen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler