Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Winter Efteling

Gestart door AceVentura, november 08, 2019, 10:23:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik zat nog even te zoeken naar mogelijkheden om met korting kaartjes voor de Efteling te halen, volgens mij gaat dat altijd wel ;D Als je lid bent van de ANWB kan je daar 8 euro korting op een kaartje krijgen.

Zijn er nog meer tips?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Uitgaande van 8 stemmers missen we nog 5 namen ::)

Voor de zekerheid wat toelichting:
Dit doen we omdat we niet kunnen zien wie er gestemd heeft. Dus als je je naam op de lijst zet weten we zeker (of met enige zekerheid) dat je komt. Je krijgt dan enkele dagen van te voren via PM m'n telefoonnummer zodat we elkaar zeker kunnen vinden en we wachten op je voordat we het park binnen gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Citaat van: AceVentura op november 27, 2019, 07:00:27 PM
Ik zat nog even te zoeken naar mogelijkheden om met korting kaartjes voor de Efteling te halen, volgens mij gaat dat altijd wel ;D Als je lid bent van de ANWB kan je daar 8 euro korting op een kaartje krijgen.

Zijn er nog meer tips?

Ik had ook al zitten kijken, maar helaas nog weinig tegen gekomen.
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Den712

22e kan ik helaas niet. Veel plezier alvast :)

Vic13

Ah, helaas was de 22e juist de enige dag dat ik níet kon  :78:
Heel misschien gaat het mij nog lukken om de eerste paar uurtjes (van 10:00 tot 14:00 uur) mee te pakken, want ik vind het wel erg leuk. Maar ik laat tegen die tijd nog weten of dat al dan niet gaat lukken.

AceVentura

Jammer dat je er niet bij kan zijn Vic.
Zal ik je (via PM) m'n telefoonnummer geven zodat je me kan bellen als je daar bent zodat we elkaar kunnen vinden?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Komende zondag is het alweer zo ver :cheerleader: en de weersverwachtingen zien er gunstig uit.

Is er nog iemand die wil aansluiten?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren zijn we gezellig naar de Efteling geweest :cheerleader:

Het was een natte, gezellige en vermoeiende dag ;D We waren uiteindelijk met z'n vieren (Ikkin, Vic13, With Pen and Paint en AceVentura) en het was, mede door de weersverwachting, erg rustig in het park waardoor we rond 16:00 alles gedaan hadden wat we wilden doen, dus toen zijn we wat favorieten nog een keer gaan doen :klap: Overal was wel wat extra versiering in winter stijl, er was zelfs een gigantische tent met een ijsbaan en wat andere activiteiten. Het werd al vroeg donker waardoor we konden genieten van de mooie verlichting die overal hing. Na het eten zijn we nog even de lucht in gegaan met de Pagode om zo het gehele verlichte park te kunnen overzien.

Voor mij is de eerste keer winter efteling in ieder geval goed bevallen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vic13

Ik heb het zeer naar mijn zin gehad. Het was een klein maar fijn groepje  :) Ondanks dat ik ik er maar 4 uurtjes kon zijn, was dit het zeker waard! Ik kijk al uit naar de volgende Efteling-meeting   ;)   :D

AceVentura

En voor wie een groepsfoto verwacht ...
Die zijn we een heel klein beetje erg helemaal vergeten ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Ik vond het ook erg gezellig :D
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein