Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstel wandeling Zuidoostbrabant

Gestart door Sismo, november 10, 2019, 11:29:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

De 18e zet ik net mijn beste vriendin op het vliegtuig gezet of ben daar nog mee bezig, dus dan is in de ochtend aan de andere kant van het land zijn een beetje veel.
Andere keer
I need no reasons, I simply.. am

Sismo

'Ronduit verrassend!', zo luidde het commentaar van de verkenner van deze nieuwe NS-wandeling. Bossen, landgoederen, prachtige onverharde paden, wat een afwisseling!

https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/hart-van-het-groene-woud.html

Wie o wie gaat er nog mee? De weersvoorspelling is tot nu toe best goed, droog met 8 graden. Prima wandelweer dus!  :D
Halverwege is een restaurant waar we of een broodje kunnen eten of alleen even opwarmen met warme chocolademelk als je liever je eigen boterhammetjes meeneemt.
Ik heb er in ieder geval zin in en zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen.

Precieze tijd en ontmoetingsplaats zal ik deze week nog plaatsen. En misschien is het handig dat je, als je mee gaat, je mobiele nummer doorgeeft via een pb, dan kunnen we elkaar bereiken in geval van nood/vertraging oid.

Tot zover, tot zaterdag! (ik hoop nog steeds op een grote opkomst ;D)


Monique
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Waalwijker


Sismo

#18
Alles op 'n rijtje voor a.s. zaterdag:
* 11 uur verzamelen aan de achterzijde van station Boxtel (Van Salmstraat)
* we lopen van station Boxtel naar station Best, ongeveer 14 km
* halverwege is een restaurant voor iets warms (of een sanitaire stop ? ;)) Ik neem zelf altijd wat te eten mee, maar je kunt hier ook wat eten.
* het weer lijkt alleen maar beter te worden, buienradar geeft nu zelfs een beetje zon aan  8))

Ik kijk zaterdagochtend rond 10 uur nog even hier, als je besluit nog mee te gaan, meldt het even, dan weten we op wie we kunnen rekenen.

Tot nu toe gaan mee:
* Waalwijker
* Koning
* en ik dus
:wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Vleermuis

Citaat van: Sismo op januari 03, 2020, 10:10:33 PM
Vleermuis, ga je mee? Heb je al zicht op een nieuwe baan??  Hoop het voor je!

Hihi, heb gisteren een gesprek gehad bij een bedrijf in Almere. Fingers crossed. Maar budget voor de trein is er momenteel niet (eerste maand ww).

Veel plezier allen. Ik kijk uit naar de foto's en duim voor mooi weer.

Sismo

Spannend! Wanneer hoor je iets? Jammer dat je niet mee kunt, hopelijk snel duidelijkheid qua werk.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Veel plezier voor wie morgen aan de wandel gaat, en vergeet de :cake: niet :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jan H

Veel Plezier wandelaars het weer is prachtig en veel goede gesprekken gewenst.

Sismo

Dankjewel, het was idd heerlijk wandelweer! Ik was wel de enige met droge voeten, veeeel blubber onderweg gehad  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Koning

Het weer was mooi en het was gezellig met zijn drieën ^^

AceVentura

Fijn dat jullie een mooie wandeling hebben gehad :cheerleader: :klap: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler