Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Persoonlijke documentaire aseksualiteit 2

Gestart door JuliaJ, november 14, 2019, 05:21:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JuliaJ

Hi allemaal,

Mijn naam is Julia en ik volg momenteel een master in journalistiek aan de UvA. Als eindproject moeten we in ons eentje een journalistiek project maken, en ik wilde graag een documentaire maken over aseksuele relaties. Ik heb daarom twee maanden geleden al een berichtje geplaatst hierover, maar helaas is het me niet gelukt om een stel te vinden waarvan allebei de partners wilden meewerken.

Daarom wil ik nu graag een documentaire maken over aseksualiteit in het algemeen. Hiervoor zou ik graag drie aseksuele mensen filmen om op die manier te laten zien dat aseksualiteit veel vaker voorkomt dan mensen denken. Ik hoop dat mijn project kan bijdragen aan het doorbreken van de taboe. Ik hoop een mooie en persoonlijke documentaire te maken met jullie verschillende verhalen. In principe is het een publieke documentaire, maar op aanvraag is het ook mogelijk dat deze alleen binnen mijn klas van 16 studenten wordt vertoond.

Mijn e-mailadres is juliajasmijnvie@gmail.com. Als iemand meer vragen heeft, kan ik mijn nummer mailen en kunnen we het er natuurlijk uitgebreid telefonisch over hebben!

Ik hoor het graag!
Groetjes,
Julia

Edewecht

Hallo Julia,

Bedankt voor je interesse en je duidelijke oproep :) Ik wil wel meedoen. Zal je een mailtje sturen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Hey,

ik wil nog steeds wel helpen. Zal het dan gefilmd worden in een studio setting? Ivm reizen e.d.

Oeps, zie nu ook je mailtje
I need no reasons, I simply.. am

Ken88

Tijdje niet geweest op dit forum. Zoek je hier nog steeds mensen voor?

JuliaJ

Citaat van: Ken88 op januari 05, 2020, 08:08:07 PM
Tijdje niet geweest op dit forum. Zoek je hier nog steeds mensen voor?

Hi Ken,

Nog heel erg bedankt voor je reactie; ik heb hier helaas geen mail van ontvangen dus zie het nu pas!
Inmiddels heb ik drie hoofdpersonen gevonden dus dat zijn er genoeg! Alsnog bedankt!

Groet,
Julia