Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

ChibiFirli

#17
klok aangepast

voor de nieuwsgierigen, het forum stond gewoon ingesteld om zich aan te passen aan de vorige server, die zen klok stond op amerikaanse tijd gmt-7 en de klok op deze server staat op gmt+1

ik ga toch eens mailen naar DJ, want ons forum staat er nog altijd niet en ik heb geen ftp-toegang >_>
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Thiotric

een waarlijk zalige gewaarwording, terug tijdsbesef ! :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

myra


Sismo

Jippie, we leven weer in onze eigen tijd!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Wat een opluchting!  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Van mij ook dank, Chibi !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :cake: voor Chibi!

Sismo, dat lijkt me echt heel erg schrikken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

CiteerWat wou die dan?

Weet ik ook niet...gluren! Ik durfde een paar nachten niet thuis te slapen en toen ik wel weer thuis sliep heb ik nachten met licht aan geslapen. Doodeng! Daarna overigens nooit meer gezien, gelukkig! Wat ik er wel aan over gehouden heb, is dat ik altijd het buitenlicht aan doe zodra het buiten donker wordt, dan zie ik tenminste of er iemand is daar buiten...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

en dan gaan ze er waarschijnlijk ook niet staan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Precies! En dat werkte! :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Naar hoor!

@Chibi bedankt!  :cake: en ik hoop dat het je gaat lukken ons forum weer terug te laten plaatsen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?