Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


pinky

Als je naar je profiel gaat dan kun je op 'lay out voorkeuren klikken'. Daar kun je instellen wat je voor een tijdsinstelling wilt dus eers dag, maand, jaar etc. en hoeveel je wilt dat je tijd afwijkt van de forumtijd. Dat vakje zal leeg moeten zijn. Zo niet, dan kun je hem verwijderen en zal je tijd weer goed moeten staan!

petra1963

Volgens mij is het gelukt ! Dank !  :handschudden:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

niet gelukt dan? Ik vind het anders best knap dat je a) op de maan terecht bent gekomen en b) de tijd daar hebt verzet. Althans... dat heb je ons wel doen geloven!  ;)

Ienepien

Peter, je mag wel weer terugkomen, hoor. :knuffel:

pinky

Oh, misschien bedoelde die dat wel! Dat ie zijn raket niet meer aan de praat krijgt.  :( Zit ie voor eeuwig vast op de maan. Arme Peter.

Ienepien

Moeten we af en toe halve haantjes de lucht in gooien? ;D


(o, sorry, dat mag hier niet, hè?) :P

petra1963

Om jullie gerust te stellen: ik zit niet op de maan, en ik heb mijn klol ook bij kunnen stellen. Echt waar !  :ange:

Ik wilde alleen maar zeggen dat de combinatie van mii en techniek een hopeloze combinatie is..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Klok + lol = klol  :schater:

Ienepien


pinky


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

De klok op AVEN staat nog op zomertijd!