Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw

Gestart door Saar87, november 15, 2019, 12:47:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saar87

Hoi ik ben sarah en 32jaar
Ik zal mezelf voorstellen.
Ben alleenstaand maar heb twee geweldige dieren kat en hond.
Ben al tijd alleen omdat ik het niet meer kan een relatie ze willen allemaal meer en ik niet.
Niemand begrijpt mij en voel me erg alleen.
Raak vermoeid ervan.
Heb vandaag mijn zus vertelt dat ik asexueel ben en gelukkig had ze al zo'n idee en accepteert ze me compleet.
Liefs Sarah

Edewecht

Welkom Sarah :)

Wat goed dat je het aan je zus kon vertellen en dat ze je begrijpt. Ik hoop dat je hier nog meer herkenning vindt!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Welkom! En fijn dat je zus begrip heeft!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Sarah, :cake: :cake: :cake: :cake:

Hopelijk helpt het vinden van dit forum je een beetje om je minder alleen te voelen, het heeft mij in ieder geval geholpen om eindelijk een groep gevonden te hebben die me begrijpt en net zo is als ik.
Wat goed dat je het al meteen aan je zus verteld hebt :klap: en fijn ook dat ze het direct accepteert, mogelijk is ze zelfs al een beetje bekend met aseksualiteit, dat helpt altijd.

Veel (lees) plezier hier :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Saar87

Bedankt voor je lieve berichtje.
Ze had het al in de gaten door het soort werk wat ze doet en erg meelevend is.
Ze had wel de algemene vragen maar ze wil mij gelukkig zien.
Ik hoop dat ik hier het zelfde als jouw mij plekje vind eindelijk voor mij dan begrip en acceptatie.
Liefs Sarah

Lottie

Wat herkenbaar! Heb zelf wel een man en 2 kinderen, nu uit huis. Maar voel me zo zo alleen hier in! En zowat iedereen vindt het raar. Ik dacht vroeger altijd dat die anderen zo oversext waren en raar waren. Maar nee. Ik ben anders. Fijn dat we nu een plek hebben en hopen dat je je minder eenzaam voelt. En dat mijn berichtje je helpt. Katten heb je, leuk!!! Die begrijpen vaak wat je voelt. Maar lost dat alleen voelen niet op...