Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Problemen met hoofdpagina

Gestart door elke, november 22, 2006, 06:39:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elke

Hallo lieve beheerders van dit forum,

om de één of andere leden krijg ik, nadat ik ingelogd ben, mijn persoonlijk stuk niet meer, ik weet dus niet wie gereageerd heeft enz.
Ligt het probleem bij mij, of is er iets aangepast? Ik vind dit namelijk heel vervelend :-[!
lieve groetjes en  :knuffel:

Thiotric

... en het probleem lag idd bij Elke... ;D . Helemaal linksboven op het scherm staat een pijltje, daar had ze blijkbaar op geklikt!
Probleem dus opgelost !
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

elke


Jovi_Hobbes

Hé dat pijltje was me nooit opgevallen, weer wat geleerd dankzij Elke!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik had het pijltje wel gezien, maar ik heb wat knoppenvrees. Dus ik heb er nooit aan durven komen.. ;D Gelukkig, blijkt nu.. ;)
En ik dacht dat het misschien ook wel puur als versiering bedoeld was.... Weet ik veel wat de onwerper van de site zich allemaal in zijn/ haar hoofd gehaald heeft..Als het nergens op lijkt, geen nut heeft en nergens toe dient, is het meestal kunst, denkt deze barbaar... :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik heb nooit bedacht dat het ergens voor diende. Het verschijnt altijd als eerste in beeld als ik op de site kom, is een mooi herkenningsteken,"ik ben weer thuis"  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

ik denk dat het doel is om anoniem te kunnen lezen, op publieke plaatsen is het misschien leuk dat niet iedereen kan zien wie jij bent. ( klinkt toch aannemelijk ?)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik kom er niet aan, pas als ik zeker weet dat ik ook terug kan  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik heb het al geprobeerd en het was geen probleem er terug op te komen (dit klinkt een beetje Belgisch...?)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

 :D
Ik heb net ontdekt dat je ook een deel van het forum "weg" kan maken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Pas maar op, straks ben je AVEN-loos en kun je niets meer  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, je lacht wel... Nu lach je nog, straks niet meer...Dan ben je verdwaald in dichte digitale mist..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)