Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Portretserie L’HOMO

Gestart door Amber, februari 04, 2020, 01:53:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amber

Hoi allemaal! Ik heb deze oproep ontvangen:

Beste mensen! Ik maak voor L'HOMO een portretserie over LHBTQIA+-partners die wel een liefdesrelatie, maar geen seks hebben.

Ik zoek daarom lesbische vrouwen, homomannen, queer en/of transgender partners, tot ongeveer zestig jaar die willen vertellen over deze vorm van liefde die (te) weinig wordt belicht en besproken. Het gesprek en de foto zijn bovenal open, respectvol en nieuwsgierig: mijn uitgangspunt is om de vele vormen van liefde, en van relaties, te belichten.

Is of kent iemand hier zo'n stel? Dan zou ik je graag spreken om je vrijblijvend meer uit te leggen over dit project! Ik hoor heel graag van je, op 06-51715135 of bobvantoor@gmail.com.

Hartelijke groet, Bob

Koffie

Askesuele koppels zijn volgens mij vrij zeldzaam. Gemengde relaties komen wat vaker voor.
Ik zelf heb geen partner, misschien melden anderen zich. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bob van Toor

Dank voor je reactie, Koffie! (Ik ben inmiddels ook aangemeld op dit toffe forum, dank dat ik hier mag zijn!)

Ik begrijp wat je zegt, goed om te weten. Ik hoop tussen alle verschillende aseksuele mensen toch nog iemand te vinden in een relatie waarvan ze genieten, en daarover positief en met trots zouden willen vertellen! Ik zal sowieso nog een berichtje op het forum achterlaten als het lukt   :D