Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

1 maart bijeenkomst in Brussel en tentoonstelling Keith Haring

Gestart door Martine, februari 23, 2020, 04:38:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine

Hoi,

Zondag 1 maart komen we bijeen in Brussel voor een leuke koffie of thee. Wie daarna nog zin heeft om mee te gaan naar een tentoonstelling van Keith Haring is welkom. We ontmoeten elkaar in het station in Brussel. Lekker gemakkelijk als je komt met het openbaar vervoer.
Voor meer details:
www.meetup.com/Belgium-Asexuality
of https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/

Tot dan. Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

Is er wel eens iemand naar een bijeenkomst van deze groep geweest? Buiten de aankondigingen lees ik er eigenlijk nooit wat over, ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sien1983

Hoi,

Ik wilde hier eigenlijk wel naartoe gaan maar voel me nog wat onzeker om zomaar ineens te gaan, of ik de groep wel zou herkennen ook :-).

Vriendelijke groeten,

sien gelders
Dans

Hugo uit Brussel

#3
Ik ben zeker al geweest, en ik zou er geen enkele van de meetups willen missen! ? (maar even ook een eerlijke disclaimer: ik ben zelf penningmeester van de vereniging die de meetups organiseert).
We trekken meer mensen aan via Facebook en de (vooral Egelstalige) meetup-app, en ik heb de indruk dat een aseksueel OF op het Aven forum zit, OF op een ace Facebook-groep - het is een kwestie van voorkeur.

De voorbije meetups gingen in Gent, Antwerpen en Brussel door, in Gent hadden we 9 mensen, doorgaans 3 of 4, en we combineren het vaak met een stadswandeling of een tentoonstelling, zoals nu op 1 maart. ? 
Maar omdat er een aantal trouwe leden zijn, zijn we al echt een vriendenclubje aan het worden, en gaan we met z'n vijven ook naar de Europese meetup in Stockholm (zie daarvoor het Engelstalige forum: https://www.asexuality.org/en/topic/188952-scandinaviaeuro-meetup-in-stockholm-27-29-of-march-2020/?tab=comments#comment-1063463366). ? Hoe meer Nederlandstaligen in Stockholm op 27-29 maart, hoe leuker!

Ik zou gewoon aanraden: kom gewoon eens langs, schrijf je in via één van de twee onderstaande linken. Het zijn idd besloten groepen want we zijn beducht voor ace-fobia :-( ? Als je dat te veel gedoe vindt, stuur me dan een pm en ik schrijf je in.
www.meetup.com/Belgium-Asexuality
of https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/

Hugo uit Brussel

Dag Sien, Het zou echt leuk zijn als je ook kwam! ? Je herkent ons aan het aseksuele vlagje op tafel.

AceVentura

Bedankt voor het delen van je ervaring Hugo :cheerleader:
Zelf houd ik niet zo van diensten als meetup en facebook dus daar zal je me niet snel zien, sterker nog, daar in moeten schrijven houd me tegen om de meeting überhaupt te overwegen.

Stockholm klinkt leuk, het Engelse forum vind tegenwoordig het plannen van meetings erg geheim dus die link kan ik helaas niet lezen :-\
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sien1983

Hoi,

Ja ik ga zondag zeker proberen; vind het nog heel spannend :-), ik drink wel geen koffie ;-)

toedeltjes
Dans

Martine

Citaat van: sien1983 op februari 25, 2020, 08:12:48 PM
Hoi,

Ja ik ga zondag zeker proberen; vind het nog heel spannend :-), ik drink wel geen koffie ;-)

toedeltjes

Er is ook thee hoor Sien, en ook cake  :cake:. Ik kijk uit om je te ontmoeten. We maken er een mooie dag van.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Citaat van: sien1983 op februari 24, 2020, 10:44:46 AM
Hoi,

Ik wilde hier eigenlijk wel naartoe gaan maar voel me nog wat onzeker om zomaar ineens te gaan, of ik de groep wel zou herkennen ook :-).

Vriendelijke groeten,

sien gelders

Dag Sien, als ik zie dat er nieuwe mensen zijn, plaats ik een ace vlagje op de tafel. Ik zal je ook mijn gsm pm-en, dan kan je ons niet missen.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

sien1983

Thee en cake klinkt alvast heel goed :-)

Hopelijk tot zondag :-)
Dans

Martine

*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

sien1983

#11
Super fijn gewoonweg, ben heel blij dat ik ben mee geweest. Jullie zijn fijne mensen  :) :) :) (nu lekker ontprikkelen)
Dans

Martine

*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*