Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door Stevie1992, februari 24, 2020, 10:25:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Ik ga het zelf niet regelen, maar gezien de spaaractie bij de AH er weer is is dit misschien een goed moment om te gaan denken aan de Efteling. Dan kunnen mensen eventueel nu direct sparen als ze mee willen om de kosten wat te drukken (al heeft ns voor de treinreizigers meestal ook wel een okay aanbieding als je van verderweg komt)

Just saying ;)
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Ik heb ook al 1 spaarkaart vol :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het zijn uiteindelijk 4 volle spaarkaarten geworden :cheerleader:

Wie gaat ons Efteling uitje plannen? 8)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Volgende week gaat de efteling weer open, dus dit topic kunnen we ook weer afstoffen  ::)

Willen, of in deze corona-tijd beter gezegd, durven we nog?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vic13

Mijn abonnement is nog iets minder dan een maand geldig, dus ik zou wel moeten  :schater:
Maar zonder gekkigheid: ik weet het niet. De komende weken is er zeer weinig "vrijheid" in de Efteling, dus weet niet hoe leuk het dan is. Bovendien wordt geadviseerd om alleen te komen als je met eigen vervoer kunt komen, en dat gaat mij ook niet lukken (tenzij ik heel veel uren ga fietsen  ;) )
Ik denk dus dat het verstandiger is om nog even af te wachten tot de situatie iets "normaler" wordt?

Kim10

Ik heb de Efteling altijd ontzettend leuk gevonden. Het lijkt me geweldig om er met een stel volwassenen rond te struinen, maar nu met die 1,5 meter afstand? Ik weet het nog ff niet. Net als Vic 13 moet ik ook een dag fietsen om er te komen. Wachten tot het wat gemakkelijker gaat?

AceVentura

Kaartjes kopen met de kortingsactie van AH kan nog tot eind deze maand, die kaartjes kan je dan tot november gebruiken geloof ik. Ook dan zullen we nog wel aan die 1,5 meter vast zitten denk ik .... ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

Las vanmorgen iets in de Volkskrant over een tweede golf die er aan kan komen. In Brabant wordt daar voor gevreesd. Efteling = Kaatsheuvel = Brabant.

With Pen and Paint

Hoe leuk ik de Efteling ook vind zie ik mezelf daar nog niet zo gauw nu weer heen gaan. Ik zou ook met het openbaar vervoer moeten, wat ik idd ook niet ideaal vind. Voor een kleine bijeenkomst in de buurt ben ik misschien op een gegeven moment nog wel te porren maar we wonen helaas best wel verspreid  :P
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Ik hoorde afgelopen week dat de kortingskaartjes nog tot eind deze week ingeleverd kunnen worden(*), ondanks de maatregelen schijnt het er toch best leuk te zijn. Als ik dat zo hoor gaat het blij mij toch weer kriebelen om die kant op te gaan, zijn er nog meer geïnteresseerden?

(*) dit gaat alleen om het inwisselen voor de korting bij AH, daadwerkelijk naar het park gaan kan nog tot eind van het jaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik ga zelf niet mee, maar mocht iemand twijfelen of het wel leuk is ivm de coronatoestanden: mijn dochter is afgelopen week geweest (zonder korting) en die heeft ene heel erg leuke dag gehad. Ze is in veel attracties geweest.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Vic13

Ik zou nu wel meewillen ja, ik ga sowieso binnenkort de ah-spaarkaarten verzilveren  ;D

Kim10

Ik ga niet. Te lang in het O V.

Jann

Als ik kan lijkt het mij ook leuk! Moet ik wel vrij zijn en een auto tot mijn beschikking hebben.
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Ik ga ergens komende dagen ook maar een kaartje halen, volgens mij gaat dat dit jaar nog wel goed terecht komen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler