Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Terug naar het oude adres?

Gestart door Tempesta, december 05, 2006, 10:51:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Wanneer gaan we terug naar het oude adres?

Stev

Volgens mij was Chibi bezig om een manier te bedenken hoe hij alle posts kon redden/overzetten die ook via dit adres zijn aangemaakt.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Thiotric

gewoon backup trekken, tien minuten offline gaan, overzetten, terug linken, link leggen op dees blad,hopsa klaar ! ;)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

myra

Chibi heeft het nogal druk met zijn buitenlandse studies. Maar hij zal dat heus wel doen ;)

Jovi_Hobbes

Geduld is een schone zaak  :D
Op ons oude adres staat gelukkig wel een link hiernaartoe dus we zijn weer gewoon vindbaar, getuige ook die nieuwe leden van de afgelopen week...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Ik probeer Chibi niet op te jagen hoor, ik vroeg me gewoon af hoe de zaken ervoor stonden. Als Chibi het druk heeft, moet het forum gewoon even wachten :wave:.

ChibiFirli

Citaat van: Thiotric op december 06, 2006, 09:09:29 PM
gewoon backup trekken, tien minuten offline gaan, overzetten, terug linken, link leggen op dees blad,hopsa klaar ! ;)
Dat was inderdaad mijn plan :P.

Dit is licht aangepast tot:
backup trekken
uitzoeken hoe ik die met beperkte middelen kon overzetten (enkel ftp en php, beperkte database rechten)
poging 1
poging 2
poging 3
poging 4 (de lange methode ;D)

zoiets, bij benadering :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Nu ik je bij het andere onderwerp tot een engel heb verklaard, even melden dat onze avatars niet te zien zijn. Maar dat komt wel goed neem ik aan. En volgens mij staan alle berichten sinds 5 november als ongelezen. Veeeeeeeeeeeeeel lezen dus vandaag  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik heb dat handige knopje al gevonden!
We lopen ook weer een beetje voor op de tijd! (je blijft een engel hoor!)  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

#9
We zijn net wakker en meteen zeuren, zullen we een beetje aardig doen?  ;)

Ik vind het geweldig, dat al die berichten sinds 5 november bewaard zijn gebleven. Daar was Chibi in eerste instantie bang voor.
Dus nogmaals  :klap:  :klap:  :klap:  :klap:  :klap: voor Chibi!

Met die ongelezen berichten is iets anders aan de hand, er zit een rare logica achter  ???  Maar gelukkig hebben we dat handige knopje inderdaad  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerWe zijn net wakker en meteen zeuren, zullen we een beetje aardig doen?

Ja, Chibi je blijft een engel:D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

#11
De ongelezen berichten zouden na verloop van tijd terug in orde moeten komen (ik was eigenlijk gewoon te lui om die informatie mee te nemen :P), als je gewoon berichten leest zoals normaal. Ik vond het niet te moeite om dat (en de andere logs) ook terug in orde te brengen gezien het ongeveer even veel werk was als de rest in orde brengen en vanzelf terug in orde kan komen (of zelfs gewoon weg kon blijven, in het geval van de foutlogs). Als ik me niet vergis zou het meer ongelezen moeten tonen als normaal?

We zitten nu trouwens op een server aan de oostkust in de verenigde staten (tijdsgewijs 6u afwijking)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Gewoon eerst naar de datum helemaal rechts kijken bij alle onderwerpen, dan zie je zo welke je al hebt gelezen en dus al oud zijn en welke onderwerpen je nog moet bekijken om alles te lezen. Daarna klik je bovenaan op alles gelezen en je bent weer helemaal bij.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Chibi,
Geweldig dat je dit weer gedaan hebt !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Maris

Ik zie het forum weer. Eerste kerstdag  zag ik geen forum, alleen een hele rij met foutmeldingen.

Ik ben weer een blij mens  :pinguin: