Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Petra is jarig!

Gestart door Jovi_Hobbes, april 01, 2007, 03:42:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

 ;D Dank voor jullie goede wensen.. Ik zat een hele tijd zonder computer, dus ik kon niet meer meedoen.. Inmiddels heb ik een nieuwe laptop gekocht, en die geinstalleerd.. Dus nu doe ik weer mee in de vaart der volkeren.. Met mij gaat het verder wel aardig, wel de nodige serieuze gezondheidsproblemen erbij gekreghen. Maar daarover binnenkort meer. Nu aslleen even deze groet.. ik heb jullie gemist..  :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Welkom terug op de digitale snelweg  ;D

Dutchamoeba


Zonnekind

Blij dat je terug bent! :cheerleader:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Fijn dat je er weer bent Peter  :klap:
Neem een heerlijk stukje  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik zie dat Peter vandaag 50 jaar is geworden.

Ik vraag me af hoe het gaat met hem, en of hij al ver is in het gendertraject???

Peter, als je dit leest, ik hoop echt dat je een toffe verjaardag hebt, en dat je niet vergeten bent. :-* :grouphug:

Zonnekind

Wauw, proficiat Peter met je verjaardag!
Voor 50 jaar verwachten we wel een heel groot feest ;) :D
Geniet ervan en als je kan, kom gerust nog eens dag zeggen, je bent zeker welkom :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Peter, gefeliciteerd. Ik vroeg me laatst nog af, hoe zou het met Peter zijn vergaan.
Ik moest toen weer even denken aan die leuke bijeenkomst bij jouw thuis. Compleet met grote zelfgemaakte taart van Lama.

Sismo

Citaat van: Ienepien op april 02, 2013, 05:26:16 PM

Peter, als je dit leest, ik hoop echt dat je een toffe verjaardag hebt, en dat je niet vergeten bent. :-* :grouphug:

Natuurlijk is Peter niet vergeten! GEFELICITEERD!!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

 :cheerleader:dank jullie voor de felicitaties bij mijn 50e verjaardag..  :cheerleader:
Ik vind dat zo lief.. Ik heb jullie de afgelopen twee jaar zwaar verwaarloosd, en dat jullie mij dan toch feliciteren met mijn verjaardag.. ;D

Het was een groot feest, ik heb het hier bij mij thuis gevierd. S middags en s avonds samen zijn er wel 70 mensen geweest: familie, vrienden van nu, vrienden van vroeger, mensen met wie ik hier woon, mensen die ik van al mijn vrijwilligerswerk ken. Enzovoort..
En s avonds was er ook een life concert van een bekende muziekhandel hier uit de stad, erg leuk.
De dagen daarna, de Paasdagen, had ik al niets afgesproken, en lag ik voor lijk op de bank uit te rusten van de inspanning.
Maar het was zeer geslaagd!

En ik voel me nu natuurlijk veeeeeeeeel ouder en wijzer, en veel eigenwijzer, en veeeeeeel asexueler dan toen ik nog geen 50 was.. :)

Okay, I ll be back!
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

#145
Hé Peter! Welkom terug  :cheerleader: Wat leuk dat je weer eens langs komt. Ga je dat nu weer vaker doen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Imogen

Er is er 1 jarig hoera, hoera, dat kun je wel merken, dat is.....Petra!! *(misschien kan Jovi_Hobbes de naam van het Topic veranderen naar Petra...)

http://i.ytimg.com/vi/IIFvp4ud8Ng/maxresdefault.jpg
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Hoera voor Petra!  :cheerleader:

Ik heb geprobeerd om de naam van het topic te veranderen, maar dat lukt nog niet zo, op de vroege ochtend.  :-\  Ik ga 't later nog eens proberen. Zo zie je maar: een transgendertrajekt is ook echt... een trajekt!  :D

Petra, ik wens je een heel fijne dag en een goed jaar!  Liefs. :cake:




Edit : nu is het wel gelukt.  ;D

@Jovi_Hobbes, sorry voor de onbedoelde verandering in jouw bericht... :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Hiep hiep hoera voor Petra! :cheerleader: :cake:

In de kast

Gefeliciteerd met je verjaardag. :cake: :cake: