Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het Faq-knopje

Gestart door Sismo, april 03, 2007, 09:50:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Volgens mij werkt het knopje voor de faq niet! (al een tijdje niet)  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Inderdaad ! Bij mij werkt het FAQ-knopje ook niet.. Zou het splits-knopje nog wel werken ?

Ssst: daar heb je Stev !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

 :D

Het splits-knopje is mensenwerk, dat werkt altijd (als het goed is  :-\ )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Heeft iemand dit al aan Chibi gemeld?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Vast overbodig, maar bij mij werkt het inderdaad ook niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Door mij nog niet gemeld!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Stev op april 06, 2007, 04:09:39 PM
Jij bent de admin  :P

Ik dacht dat iedereen kan pm-en.  ;)

Ik zal meteen een berichtje versturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Sorry, gewoon niet aan gedacht dat alleen Chibi dit kon oplossen  :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :handschudden: He, maakt niet uit. Het is al verstuurd. Ik was maar een beetje aan het plagen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Plagen? Foei  :flic:

;D

Maar als Chibi niet regelmatig kijkt en hij krijgt geen kopie van die PM in zijn mailbox, dan kunnen we nog lang wachten....
Dat is namelijk ook iets dat niet meer werkt. Ik heb die optie WEL aanstaan maar er gebeurt niets als ik een PM krijg  :78: Nu is het bij mezelf niet zo erg maar hoe zou het dan komen?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Bij mij werkt die wel en ik geloof dat Chibi hem ook aan heeft staan.
Maar anders stuur ik hem nog wel een mailtje.

Hoe dat bij jouw kan weet ik niet, maar als Chibi tijd heeft kun je dat hem ook vragen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Ik blijk inderdaad geen berichten meer te krijgen als ik een pm aankrijg ;D.

kort onderzoek levert op:
De link is eigenlijk juist, maar de map waarin de faq stonden is blijkbaar leeg. Verder is blijkbaar de ftp ook afgesloten en staan de toegangsrechten nog te streng zodat ik zelfs de link niet meer kan veranderen. Ik zal DJ maar weer ff gaan mailen, hij heeft trouwens ook nog niets teruggezegd op men vorige mailtje <_<;;, dat over toegangsrechten ging :P. Naja, hij heeft het ongetwijfeld druk.

tijdelijk heb de faq dan hier maar gezet, maar ik kan de link niet veranderen, dus blijft die verkeerd staan :-\
http://firli.studentenweb.org/aven/info/
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry