Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Avatars

Gestart door Ereinion, mei 20, 2007, 07:40:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Littleone

Thanx Stev  :).
Heb ondertussen alweer een nieuwe (ik en m'n lief, vond 'm wel humor) maar het leeuwinnetje komt vast nog weleens terug.
Beetje variëren is leuk :D

pinky

@ Peter, ik moest even wennen aan de avatar. Haha, ben een andere gewend. Maar ik vind hem erg mooi. Lekker rustgevend!
@ Littleone, deze is ook mooi hoor!

Stev

Citaat van: peter1963 op augustus 29, 2007, 07:56:46 PM
Hij ademt 'herfst' uit, dat vind ik het mooiste seizoen. En 'natuur' , en 'ecologisch verantwoord leven'. Afijn, als ik naar mijn plaatje kijk, gaat mijn hart  open.. :) :) :)

Het past ook helemaal bij jou, vind ik!

Citaat van: Littleone op augustus 29, 2007, 08:53:45 PM
Beetje variëren is leuk :D

Oh, niet doen, daar raken we helemaal in de war van! (of misschien moet ik alleen voor mezelf spreken)  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Je nieuwe avatar heeft iets heel vrolijks Peter, erg leuk!
En die van jou is heel erg schattig Littleone.

Ik ben het wel met je eens, Stev, dat je in de war raakt als iemand opeens een andere avatar heeft, maar uiteindelijk wen je er ook wel weer aan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ze zijn allebei heel mooi, Littleone en Peter!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Littleone

Aaah, dankdank....ik ben overtuigd...ik houd deze! :D
Enne...verder nog iemand die mij wil knuffelen? (ben degene rechts op de avatar) :-* :-*

petra1963

Alleen als je vegetariër bent ( en niet alleen tijdens het eten)  :D :D :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Digitalann

Hoe komen jullie aan die avatars?  Heb geen persoonlijke site.

Ereinion

Eerst ga je naar profiel, en dan in de linker rij staat; forum-profiel informatie. Daar kun je een link naar het desbetreffende plaatje plaatsen. Uploaden van je eigen computer kan helaas niet, maar je kunt wel een plaatje van internet kiezen. Maar als je zelf een foto of plaatje hebt (dus niet op internet), mag je hem ook naar mij mailen. Dan zet ik hem in mijn photobucket en kan ik hem voor je plaatsen.  :wave:

(als je mij mailt, zet dan ook even je forumnaam erbij!)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Hoe kom je aan die avatar, Ann?  :o   

Ik vind hem wel heel erg mooi, natuurlijk!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

#131
Ja, mooie avatar !  :)







In het kader van de opruimactie op het forum is dit topic tot hier opgeschoond, Myra
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)