Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vertalingen

Gestart door Knoddepropje, november 13, 2005, 11:59:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Hoi hoi, ik wil absoluut niemand tot haast brengen hoor, maar was een beetje nieuwsgierig wanneer we iets te zien kunnen krijgen van de vertalingen? Zou ze erg graag eens willen lezen.....Maar zoals ik al zei, ik wil niemand opjagen. Toch misschien enige indicatie, wanneer die mogelijkheid er is?

TBW

Owkaay, stand van zaken:

Myra en Ereinion hebben teksten vertaald.

Ik moest er één vertalen maar zie er geen kans toe, ik dacht dat Ereinion die van me overgenomen had.

De inlogregistartiedwangforumieren worden ook vertaald;

En Chibi werkt aan een pagina (hoop ik), maar zoals in alles kan onze bon-vivant wel kwaliteit, maar geen tijd garanderen  :schater:

Knoddepropje

Okay....Feitelijk gezien, weet je dus net zo weinig als ik :P

TBW

Toch wel: het hangt van Chibi af, maar die studeert (net als ik) en heeft dus een relatief tijdsbesef.

Het antwoord op uw vraag "wanneer staat die pagina er?":

Om 0.00 LCT (twaalf uur Local Chibi Time)

Knoddepropje

 :rollol:

Zoals ik al zei hè, t heeft geen haast hoor, was gewoon nieuwsgierig...

ChibiFirli

Wel eigenlijk staat er stiekem al een stukje pagina verborgen op de server: http://asexuality.org/du/faq.htm. Maar ik liet het nog niet zien omdat het nog niet af was ;D. Ik moet er namelijk nog heel het stuk van myra bij zetten en het nog een beetje opknappen ^_^.

Later zal ik er ook wat andere links bijzetten. Mogelijk kan ik ook de beginpagina veranderen, zodat je van daaruit verder kan navigeren naar het forum en zo (kheb er al een beetje dingetjes voor ^_^, maar het is ver van af).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Dank je wel dat ik vast even heb mogen gluren :D Ziet er best netjes uit toch.
Komt er vanaf het forum ook nog een link naar die pagina's of alleen andersom?

ChibiFirli

Het is nu niet echt een groot probleem om een link van het forum naar de pagina's te maken ^_^, dus dat kan ook nog wel gedaan worden ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Fijn! Das altijd prettig, ook voor mensen die eerst hier terechtkomen.....Toch?

Ereinion

Ik ben al begonnen met de algemene FAQ. kan er vandaag wel weer mee verder gaan. Ik heb ook even een druk weekje.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Citaat van: Ereinion op november 16, 2005, 11:41:22 AM
Ik ben al begonnen met de algemene FAQ. kan er vandaag wel weer mee verder gaan. Ik heb ook even een druk weekje.

Echt mooi van je (en Myra)...

Ik vind de vertalingen echt schitterend...

Bedankt, Ereinion (en Myra  :D)

:klap:

:wave:

Ereinion

Dank u!
De algemene FAQ is wel een stukje lastiger en langer dan die voor de ouders.

TBW, hoe gaat het met je 100 pagina's?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Euh dat moet wat wachten ik ben zeer druk bezig sur le plan politique...  :o

Ereinion

Ik ben bijna klaar met de general FAQ, maar heb jullie hulp nodig. Hoe kan ik het beste het woord queer vertalen?
Hieronder het stukje waarin het voorkomt..

I think asexuality is inherently queer, do you agree?

This has been the subject of much debate and discussion. On the one hand 'queer' is 'anything that differs from the norm', especially the norm of sexuality, and there are asexuals that consider the relationships they form to be completely unconventional and therefore queer. Other asexuals consider their relationships to be entirely conventional, and do not identify as queer in any way.

Help me, aub...  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra