Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting in Cologne / 1 September 2007

Gestart door Fischerin, juli 17, 2007, 07:52:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fischerin

Lieve vrienden, :handschudden:

hello from German Aven :wave: ! Op zaterdag 1 September hebben wij in Köln een grotere samenkomst van German Aven. Wij verwachten ongeveer 30 personen uit heel Duitsland, en omdat Nederland vlakbij is, dachten wij jullie hebben misschien ook zin te komen? In ieder geval zijn jullie van harte welkom! Wij organiseren b.v. voor alle deelnemers een kleine "Stadtführung" door Köln. Indien jullie zin hebben te komen, kunnen jullie mij graag contacteren, omdat wij dan beter kunnen plannen wie langs komt etc.  :) En natuurlijk kunnen wij jullie graag ergens afhalen (b.v. in het station / HBF zoals jullie met de trein zou komen).

Puh - ik hoop dat er niet te vele fouten in het Nederlands zijn... ???

Liebe Grüße

Fischerin

Ereinion

Fouten? Daar let ik helemaal niet op, het is helemaal geweldig dat je het bericht in het nederlands hebt geschreven!

Ik weet nog niet of ik kom, ik denk het niet, maar ik wens jullie heel veel plezier en wat leuk dat jullie aan ons gedacht hebben!

:cake: :cake: :cake: :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Littleone

Citeerhet is helemaal geweldig dat je het bericht in het nederlands hebt geschreven!

Zo is het.

En welkom als nieuw lid, Fischerin :)   :cake: :cake: :cake:


Sismo

#3
Inderdaad leuk dat jullie aan ons gedacht hebben! Ik weet niet of ik kan komen, mijn zusje is dan ongeveer uitgeteld en het is de bedoeling dat ik bij de bevalling ben. En vanuit Keulen is het dan wel lang rijden..... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fischerin

Oh, bedankt voor de vele  :cake: :cake:, heel lekker ;D   In ieder geval zijn jullie altjid bij ons van harte welkom, welk samenkomst het ook is (wij hebben ook vele "Stammtische"... ;))  En indien inderdaad niemand kan komen, ga ik jullie een kleine samenvatting sturen :)

Jullie zijn ook een erg aardige forum  ;), zo wat ik al gelezen heb  ::) - met vele smileys - vind ik goed :klap:

Liebe Grüße!

Fischerin


Jovi_Hobbes

Hoi Fischerin  :cake:
Je Nederlands is echt erg goed  :klap:
Voor 1 September heb ik al drie activiteiten waar ik uit moet kiezen, dus een samenkomst zit er voor mij helaas niet in. Maar wel erg leuk dat jullie aan ons hebben gedacht en wie weet kunnen sommigen van ons een andere keer wel langskomen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fischerin

Dankje ;) - ik hou erg van jullie taal, maar het is ongeveer tien jaar geleden dat ik het een beetje geleerd heb, en gesproken heb ik het Nederlands eerlijk gezegd ook nooit :o :-[  nou ja... maar lezen is ook erg leuk ;) Overigens ken ik vele Duitsers die de Nederlandse taal heel mooi vinden, echt  :)

(hey, en ik ben ook een "HSP" - heb ik hier ergens gelezen, ik weet nu niet meer waar precies... :-\  - leuk te weten, dat hier nog andere HSPs en Asexies zijn  :knuffel:

petra1963

Hoi, misschien kom ik. Ik woon bij Nijmegen, en misschien kan ik dan het treintje van Kleef naar Keulen nemen..Of over Arnherm reizen, qua tijd maakt dat geloof ik niet zoveel uit...Kun je me meer vertellen over hoe laat ik dan waar in Keulen zou moeten zijn ? Ophalen op Keulen HBF zou nog mooier zijn... :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Leuk Peter, dan ben jij onze afgevaardigde  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fischerin

Hallo Peter,

wow, dat is prima, dat je eventueel komt – fantastisch  :D! Natuurlijk zou ik je in Keulen HBF afhalen. Wij werken momenteel aan de details van het programma . Maar zeker is dat wij (Betula en ik) van 10.00-10.30 uur in het station zijn om die personen aftehalen, die met de trein gaan komen.  (Maar het is ook absoluut geen problem, als je trein later aankomt – wij zijn er om iedereen welkom te heten  :wave:!)
Je kunt mij graag een persoonlijke bericht of zo sturen wanneer je precies de tijd weet. Ook kun je het programma/agenda altijd vervolgen op de Duitse Aven: http://asexuality.org/haupt/index.php

Viele Grüße!

Fischerin

Fischerin

Hi, lieve vrienden,

op zaterdag hadden we onze bijeenkomst in Keulen gehad :handschudden:! Het was erg leuk: 17 ,,AVENites" kwamen uit heel Duitsland en wij hebben samen geluncht en ook een stadswandeling door Keulen gemaakt. Het weer was mooi, de atmosfeer fantastisch :knuffel: !!

En nu wensen wij jullie ook veel plezier voor jullie bijeenkomst  :klap:!

Groetjes uit Duitsland  :wave:

Fischerin

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Nee, mijn lijf wilde helemaal niet. Mijn lijf wil nog steeds niet, trouwens.. :-[ Ik heb Fischerin daarover wel van tevoren een mailtje gestuurd, dus ze wist er tijdig van. Dat was wel het minste wat ik kon doen.. :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Dat is spijtig, Peter   :knuffel:

Ik hoop dat onze eigen bijeenkomst net zo leuk wordt en dat je er dan wel bij kunt zijn!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)