Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

P-magazine zoekt iemand voor artikel

Gestart door Ereinion, december 05, 2005, 06:42:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


phate

weet iedereen dan nog hoe zijn puberteit was ??:P(dat is toch zo lang gelden voor jullie) maarja vragen staat vrij antwoorden niet he? ofwel?

Knoddepropje

Ik weet nog wel hoe mijn pubertijd was....
Mag dan wel een kwart eeuw zijn, maar de hersencelletjes doen het nog wel een beetje :D

TBW

Ik zit wrschnlk nog half in m'n pubertijd...

Niet echt woelig, en behalve die paar scheve schaatsen tamelijk aseksueel...  :schater:

Ereinion

Ik weet wel dat ik het mijn ouders erg makkelijk heb gemaakt in mijn pubertijd.  ;D
Met vriendjes was ik altijd wel bezig, maar dat anderen om mij heen een stap verder wilden gaan, vond ik veel te snel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Je bedoelt dat je ouders gerust werden gestelt door het feit dat, terwijl de rest lag te rollebollen, jij je vriendjes als schietschijf gebruikte in de tuin om je nieuwe pijl en boog te oefenen?


:schater:

Ereinion

 :schater: :klap:
Eigenlijk deden mijn broers dat. Die schoten onder leiding van mijn vader plastic eetstokjes met een kruisboog door de schutting.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Het zit dus in de familie?

Ik was een orangist, maar ik begin daar nu wel aan te twijfelen...  :D

Ereinion

P-magazine heeft me de vragen gemaild. Ik heb ze geplaatst 'vragen over aseksualiteit'. Per vraag een onderwerp om het overzicht te behouden. Als we zelf nog vragen wisten die interessant zijn voor een artikel kunnen we ze daar ook kwijt en doorgeven aan P-magazine.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het valt nog niet mee om duidelijke antwoorden te formuleren op die vragen zeg, maar ik heb mijn best gedaan en hoop dat ze er een goed artikel van gaan maken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik krijg het voor publicatie opgestuurt, dus zal het jullie dan ook mailen.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik heb ook op een aantal vragen geantwoord. Het valt me op dat we alledrie redelijk eenduidig antwoorden, wat het artikel alleen ten goede kan komen  ;)

Ereinion

Ik vind het leuk om jullie antwoorden te lezen. En ze komen idd weer aardig overeen.  :D
Ben benieuwd welke antwoorden er nog meer komen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik heb ze ook beantwoord. En volgens mij ook weer redelijk eensgezind ;D

phate

ik een aantal en zie tog ook nog best wel contrasten en overeenkomsten tussen jullie ( jonge ouderen) en mij (jong)