Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

klop klop

Gestart door myra, oktober 24, 2005, 08:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

myra

#45
Ik was hier vooral actief in de beginjaren, circa 2006 en later, in 2012 is het bij mij dan wat stilgevallen. Ik herinner me jou precies wel ;), kwam af en toe nog eens kijken, maar hield me stil op de achtergrond  ;)

Edewecht

Welkom (terug) Myra! :cheerleader:

Tsjonge, wat een heftige dingen heb je meegemaakt. En dat je dat in een paar regels kunt opschrijven...
Ik hoop in ieder geval voor je dat je de stijgende lijn weer vindt en dat je het goed mag hebben hier op het forum :handschudden:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sismo

Hoi Myra  :wave:
Fijn om je weer terug te zien, als echte "oldie"  ;)  Wat heb je heftige dingen mee gemaakt...goed om te horen dat het je nu beter gaat .
:knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Edewecht op februari 10, 2020, 06:25:48 PM
En dat je dat in een paar regels kunt opschrijven...
Ik hoop in ieder geval voor je dat je de stijgende lijn weer vindt en dat je het goed mag hebben hier op het forum :handschudden:

oefening :D Heb mijn verhaal al zoveel moeten vertellen, dat ik vlot een verkorte versie kan weergeven  ;D Bedankt  :klap:

myra

Citaat van: Sismo op februari 11, 2020, 06:54:58 PM
Hoi Myra? ? :wave:
Fijn om je weer terug te zien, als echte "oldie"? ? ;)? ? Wat heb je heftige dingen mee gemaakt...goed om te horen dat het je nu beter gaat .
:knuffel:

Ja, jij was er ook in de beginjaren :) dank je  :highfive1: :knuffel:

Sismo

(waarom staan er toch steeds die vraagtekens ...? Vaker gezien, zonder dat ik ze getypt heb...)
:wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Edewecht

Citaat van: Sismo op februari 12, 2020, 06:36:59 AM
(waarom staan er toch steeds die vraagtekens ...? Vaker gezien, zonder dat ik ze getypt heb...)
:wave:

Antwoord: zie https://du.asexuality.org/index.php?topic=6506.0
:) :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sismo

Oeps, ik kom er net achter in het bericht over de upgrade ;D  Toch nog bedankt voor je reactie.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

9duustDieter

Mensen uit Vlaanderen zijn hier schaars heb ik de indruk of zie ik dat verkeerd? En dan nog iemand die houdt van wandelen/natuur dat is tof! Welke gebieden in Vlaanderen spreken jou het meest aan op die hobby uit te oefenen?

Groetjes vanuit Gent!

Edewecht

Citaat van: 9duustDieter op april 13, 2020, 12:37:05 PM
Mensen uit Vlaanderen zijn hier schaars heb ik de indruk of zie ik dat verkeerd?

Misschien zie je dat inderdaad verkeerd. Kijk eens bij dit onderwerp:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=1746.0
:)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)