Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet-up Utrecht 2017

Gestart door Fricai, oktober 23, 2017, 10:01:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fricai

Utrecht, interessant! :D Ik zou zeggen, als iemand een ruim/rustig café weet waar we kunnen verzamelen, wat goed bereikbaar is met het OV... ;) Bonuspunten als je er in de buurt nog een aardige (korte) wandeling kunt maken!

Mijn voorkeur zou hebben zoiets om 14:00 o.i.d. af te spreken. Maar smaken verschillen!

AceVentura

#1
De dag is wat mij betreft afhankelijk van andere activiteiten in het weekend, en over het algemeen is zaterdag voor mij het makkelijkst. Alleen deze keer had ik zondag aangegeven omdat we initieel op het weekend van Queer aan Zee zaten  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

FayAce

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier en ik ben vooral lid geworden omdat het me leuk lijkt om een keer wat Nederlandse aseksuelen face-to-face te ontmoeten. Is er animo voor een meet-up in de omgeving van Utrecht? Misschien wat drinken, een pizza halen of spelletjes doen bij iemand thuis of in een cafeetje? Lijkt mij in ieder geval erg leuk! Ik dacht zelf aan het weekend van 25-26 november.

Liefs,
Fay


Koffie

Welkom! Leuk dat je al meteen begint te meeten. :)

Voor mij is Utrecht een beetje te ver weg om zomaar even te doen, maar ik hoop dat er anderen zijn die wel willen en kunnen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Voor mij zeker een optie!

We hadden het er hier ook al over: http://du.asexuality.org/index.php?topic=5666.15

Btw, welkom FayAce! :wave:

FayAce

Leuk dat er andere mensen met het idee waren gekomen! En jammer dat ik dat dagje in de dierentuin heb gemist. Afhankelijk van hoeveel mensen er komen, lijkt Graaf Floris me wel een geschikte locatie. Te lopen vanaf Utrecht CS en het is een knusse plek waar je rustig een gesprek kunt voeren. Op zondagen zijn ze tussen 11.00 en 18.00 uur geopend. Dus als er de voorkeur is om op een zondag af te spreken is dat zeker een optie!

Briggy

Zaterdag 25 moet ik werken, maar zondag 26 ben ik vrij:-)
12-1-2015 <3 MarkA

Fricai

Voor mij kan beide. Mooi dat je een locatie in gedachten hebt! :)

PS: Wtf, heb je een of ander axolotl-person als avatar? :schater:

FayAce

Citaat van: Fricai op oktober 28, 2017, 09:58:04 PM
Voor mij kan beide. Mooi dat je een locatie in gedachten hebt! :)

PS: Wtf, heb je een of ander axolotl-person als avatar? :schater:

Het is een aseksueel personage uit m'n favoriete serie op Netflix  :) BoJack Horseman

FayAce

Citaat van: Briggy op oktober 28, 2017, 09:15:31 PM
Zaterdag 25 moet ik werken, maar zondag 26 ben ik vrij:-)

Super! Ik denk dat het dan zondag 26 november wordt  :)

Fricai

Citaat van: FayAce op oktober 28, 2017, 10:14:09 PMHet is een aseksueel personage uit m'n favoriete serie op Netflix?  :) BoJack Horseman

Ah! :) Een axolotl als seksueel personage was ook nogal awkward geweest, gezien die beesten eigenlijk altijd kind blijven.  :schater:


H@nn@h

Ik ben dat weekend niet in Nederland dus ik laat deze aan mij voorbij gaan.
Heel veel plezier en ik spreek jullie een andere keer in Utrecht of elders!

H@nn@h

Citaat van: Jan H op oktober 23, 2017, 09:32:29 PM
Bedankt voor deze gezellige dag gisteren. Ik heb genoten van alle gevoerde gesprekken. We hebben op een laagdrempelige wijze kennis met elkaar gemaakt. En vervolgens een goede tijd met elkaar doorgebracht. Onderweg naar huis merkte ik dat ik dit geslaagd vond, wat mij ook een voldaan gevoel gaf. Toen ik met enkele mensen terug reed naar het station, kregen wij best diepgaande en persoonlijke gesprekken over aseksualiteit. Bij afloop werd er geopperd om verder door te praten ook over aseksualiteit onder het genot van een drankje in Utrecht.

Zelf vind ik dit een goed idee en wil het graag organiseren, alleen ben ik geen Utrechter en dus vraag ik waar er in Utrecht een geschikte gelegenheid is om heen te gaan en rustig elkaar kunnen ontmoeten en praten. Ik vermoed dat de zondagmiddag/avond een goede tijd is om te organiseren. Mochten mensen een ander idee hebben hoor ik het natuurlijk ook graag.     

Met Jan heb ik het hier vorige week al even over gehad, maar hier centraal: we zijn welkom om een keer op een avond in boekhandel Savannah Bay af te spreken na sluitingstijd (10-15 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal, of twee bushaltes). Dan kunnen we elkaar ontmoeten en hebben we ook privacy om het meer inhoudelijk over aseksualiteit te hebben. Ik kan de locatie en eten/drinken regelen. We kunnen het gesprek zijn gang laten gaan of er een groepsgesprek van maken en ervaringen te delen. In het laatste geval zou ik het fijn vinden als iemand anders het gesprek zou kunnen leiden want ik ben hier zelf nog vrij nieuw.

Oja, en als er boeken over aseksualiteit of met aseksuele personages zijn waarin je interesse hebt, kun je het ook laten weten, dan kan ik die bestellen :)

Ik hoor graag of er interesse is voor een dergelijke activiteit, bijvoorbeeld in december.

FayAce

Dat lijkt me echt superleuk Hannah! Ik had een nieuw topic aangemaakt voor een meet-up in Utrecht in november (misschien kun je die even checken), maar december zou ook kunnen. Ik dacht misschien een cafeetje maar als jij die boekhandel kunt regelen zou dat echt perfect zijn! Dus ik heb zeker interesse in een dergelijke activiteit :)

Trouwens, zitten er hier veel mensen op Facebook? Dan zouden we namelijk een besloten evenement aan kunnen maken.


FayAce

http://du.asexuality.org/index.php?topic=5666.15 Misschien kunnen we een datum in december kiezen Hannah? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)