Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal

Gestart door MvD, december 31, 2018, 04:33:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MvD

Hoi allemaal,
Heb me net aangemeld op deze site en zal me ook even voorstellen.
Ik ben inmiddels 44 jaar en heb nog nooit een relatie gehad omdat ik dacht ja als je een relatie hebt moet je uiteindelijk sex hebben en daar had ik helemaal geen behoefte aan.
Toen vriendinnen interesse kregen in jongens was ik daar helemaal niet mee bezig. Later kwam ik erachter dat ik vrouwen wel leuk vond en ook aantrekkelijk. Ik ben wel op dates geweest met vrouwen maar ook daar als het te intiem werd hield ik de boot af.
Sinds lange tijd heb ik het daten dan ook maar opgegeven. Maar zou toch wel graag een relatie willen...
Dus dacht misschien vind ik hier like minded vrouwen . Zou fijn zijn om hierover te kunnen praten.

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum MvD,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Herkenning zal je hier in ieder geval vinden, mogelijk ook iemand die net zoals jij op zoek is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Anders goed is ook goed

Fighter

Vertel eens wat meer over jezelf, ben je een man of een vrouw? Waar kom je vandaan? Hobbies?

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

MvD

Ow ja ik ben een vrouw :)
Ik kom uit Haarlem. Mijn grootste passie ? is reizen. Verder ga ik vaak naar concerten en hou ik van fotograferen.
Af en toe uitgaan en dansen hou ik van, naar cabaret gaan of gewoon een leuke serie kijken of boek lezen.

En bedankt nog voor de welkom berichtjes :)

Ace89

Welkom initiaalgenoot  :D

Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt en kunt delen wat je wilt. Er zijn een aantal aseksuele vrouwen die op vrouwen vallen hier op het forum, wellicht vindt je herkenning in hun verhalen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

Hey MvD, van harte hoi en welkom!  :cake:

MvD

Ben nu een beetje de oude post aan het lezen en vind inderdaad een aantal lesbische asexuelen..is goed om te lezen dat ik niet de enige ben..
Ben alleen benieuwd of er net als het COC plekken zijn waar je elkaar zou kunnen ontmoeten om er in persoon over te praten in plaats van op een forum of is dat een rare vraag?
Zou namelijk wel een met like minded vrouwen willen praten.

AceVentura

Wij zijn niet zo groot dat we eigen locaties hebben zoals het COC dat heeft. Wat er wel hebben zijn bijeenkomsten die we zelf organiseren. Die zijn eigenlijk altijd gericht op iedereen die lid is van dit forum, en dus niet zo zeer op de combinatie aseksueel-lesbisch. Over het algemeen zijn onze meetings niet zo groot, meestal zitten we onder de 10 personen en af en toe gaat het richting de 20 en dat is veel voor onze groep.

Momenteel zijn er plannen om een meeting in februari te organiseren, hier zijn we een exacte datum aan het kiezen:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6283.0
en hier zijn we bezig met wat we op die dag gaan doen:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6279.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

MvD

Ok thanks voor je reactie. Ik ga eens kijken.

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...